Idag när jag skulle starta Mw2 så stog det Cheat Detected och tydligen Vac bannad :cool: ;) :D
Ditt Minne
När jag tog ut 2 harriers med en javelin skott och när jag sköt mot en helicopter men missade och skotten dödade en fiende
När jag dödade alla i andra laget förutom 1 med en predator missile... :D
minns när jag spelade på pc första gången det var free weekend saken, spelade med mina kompisar SOM HAR SPELAT SEN RELEASE, jag brukar spela på xbox, första matchen, rank5, andra matchen 12 killstreak med spas, de låg 3-4... minns att jag kallade in min predator efter att jag dött, och såg en ruta, siktade mot den, QUAAAAAAD! :D det var skoj ^^
När jag fick amazing knifethrow två dagar i rad på Scrapyard och Terminal. Jag bara slängde iväg kniven och så bara OFTA!!!
3 kills med kniv ^^.
(Var hos min kompis då, och då fick han sen en ny titel med en kniv i bakgrunden.
Ställer mig ungefär i mitten av Estate med intervention och snurrar runt, quickscopar random och: HEADSHOT! :D
Och när jag fick headshot med RPG-7. :)
↗ till inlägget
snyggt :D
När jag knivade 2-3 personer (bakhåll)
Så fick min kompis en ny titel :D
(MW2) Längesen.
↗ till inläggetNär jag knivade 2-3 personer (bakhåll)
Så fick min kompis en ny titel :D
(MW2) Längesen.
↗ till inlägget3 kills med kniv ^^.(Var hos min kompis då, och då fick han sen en ny titel med en kniv i bakgrunden.
Det är inte direkt något att skryta om...
↗ till inläggetVem har sagt någonting om att skryta?↗ till inlägget3 kills med kniv ^^.
(Var hos min kompis då, och då fick han sen en ny titel med en kniv i bakgrunden.
Tråden handlar om vad man minns av när man har spelat cod.
OnT: Spelade mw2 och blev host.
De andra spelarna laggade som i helvette och dampade för att jag inte lämnade.
Stannade bara för att flamea dem. Lyckades rejält.
De började snacka om att jag inte hade något liv och att jag var emo och skit.
Det var riktigt roligt kan jag säga. ^_^
↗ till inläggetVem har sagt någonting om att skryta?↗ till inlägget3 kills med kniv ^^.
Haha, dagens nördar. (Då menar jag inte dig.)
Om man gör två inlägg om det blir det lite skryt över dom. "Hey, varför har ingen kommenterat mitt episka triple-knivning?" No offence.
Okej jag vet att jag har skrivit två inlägg redan men men...
Idag var jag två kills från att få min första nuke och då kommer nån j*vel med RPG-7 och dödar en! :( F*n vad pissed off man blev!
(mw2)