💬
Logga in
Fuska.se

Ryser

27 svar · startad

Tjena, jag undrar om det är normalt att man ryser när man har runkat i typ 30sek. (snabbt).

Har aldrig upplevt det, men det är nog ingen fara. :)

Nicet.

8 Nov 2010

Hände mig när jag hade sex någon gång. Det som jag upplevde tror jag är det som kallas orgasm utan utlösning... Skönt var det i alla fall. :)

11 Nov 2010
↗ till inlägget

Hände mig när jag hade sex någon gång. Det som jag upplevde tror jag är det som kallas orgasm utan utlösning... Skönt var det i alla fall. :)

Samma här. herregud. skakade tänder i typ 3 minuter </3.

16 Nov 2010
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Skakar tänder gör inte jag, jag behöver bara sätta/lägga mig ner, annars blir jag knäsvag.. :P
11 Dec 2010

Fettskönt alltså. Fast jag gör det inte så ofta.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Skakar tänder gör inte jag, jag behöver bara sätta/lägga mig ner, annars blir jag knäsvag.. :P

Vadå brukar du stå upp när du runkar/har sex? ;)

@LOLOL: Var inte rädd för att göra det ofta, desto mer du onanerar desto bättre blir du i sängen :)

This is some funny topics, I am laughing my head off everytime I see this kind of threads. ;__;

Rysningar när man får utlösning? Haha.

14 Dec 2010
↗ till inlägget

wat

Ja ibland men det e bara när jag kollar på hentai

↗ till inlägget

Du masturberar?

15 Dec 2010
↗ till inlägget

Say what?

Jag har då aldrig ryst till av det, vet inte om det är normalt men det är ofarligt antar jag.

16 Dec 2010

Jag är inte riktigt säker om jag ryser när jag runkar...

Ska jag.. köra ett snabbt test? ;)

21 Dec 2010
↗ till inlägget

Varför tycker många att det var konstigt att jag skrev detta? Jag menar att det är fettskönt att onanera, såklart!

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Varför tycker många att det var konstigt att jag skrev detta? Jag menar att det är fettskönt att onanera, såklart!

De undrar varför man inte gör det ofta om det är fett skönt?

Man kanske inte orkar/ha lust med

Tar inte så lång tid.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

De undrar varför man inte gör det ofta om det är fett skönt?

Jag får inte alltid till det varje gång ;)

Haha runkgalna trettonåringar. XD

Ni kommer också upptäcka er att man ibland faktiskt inte är så sugen på att onanera. Det beror ju på hur man mår. Tjejer är nog lite tidigare på det planet. ;)

22 Dec 2010
↗ till inlägget

Haha runkgalna trettonåringar. XD

Ni kommer också upptäcka er att man ibland faktiskt inte är så sugen på att onanera. Det beror ju på hur man mår. Tjejer är nog lite tidigare på det planet. ;)

Njae, fick det nog att låta som att jag också tyckte att det var konstigt att inte onanera särskilt mycket, men det är klart att man väljer sånt själv. :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in