Fan vad långa alla är... Dom flesta i min klass är kortare än jag var för 3 år sen.. (165cm)
Ålder Och Längd?!
↗ till inläggetKortisar dom är i din klass >:)Fan vad långa alla är... Dom flesta i min klass är kortare än jag var för 3 år sen.. (165cm)
Ålder: 17år
Längd: 178 cm
Vikt: Cirka 90 kilo
Vill bli längre, växte fort när jag var 10 tills man blev 15, var längst av alla nästan i högstadiet då.
Nu så har alla jag känner som vart kortare än mig blivit längre.
Aja, så kan det gå =)
Ålder: Fyller 17 i januari
Längd:180 cm
Vikt:74 kg
Men för i helvete. 17 år, 163 cm. Fan vad det suger att vara tjej ibland asså >:
Ålder : 20
Längd : 181 cm
Vikt 90 kg
Bygger muskler.
Ålder: 16
Läng: 182 cm
Vikt: 78 kg.
Ålder: 17
Längd: 178
Vikt: För mycket
15 år
176cm
75(?)kg, säkert närmare 80kg.
↗ till inläggetMen för i helvete. 17 år, 163 cm. Fan vad det suger att vara tjej ibland asså >:
Sluta klaga, har en tjej som har växt färdigt i min klass, hon är 15år och 155cm
↗ till inlägget↗ till inläggetMen för i helvete. 17 år, 163 cm. Fan vad det suger att vara tjej ibland asså >:
Sluta klaga, har en tjej som har växt färdigt i min klass, hon är 15år och 155cm
Att säga att man inte får klaga för att det finns folk som har det värre är jävla bullshit. Det finns alltid personer som har det värre. Min 16 åriga kusin är färdigväxt på 146, så jag vet att det finns folk som är kortare än jag.
ålder 13
längd 153
vikt 82
↗ till inläggetTränar du fysiskt?ålder 13
längd 153
vikt 82
jag är 1 och 80 Lång XD och 17 år
17 år
1,85 cm
80kg
↗ till inlägget↗ till inläggetMen för i helvete. 17 år, 163 cm. Fan vad det suger att vara tjej ibland asså >:
Att säga att man inte får klaga för att det finns folk som har det värre är jävla bullshit. Det finns alltid personer som har det värre. Min 16 åriga kusin är färdigväxt på 146, så jag vet att det finns folk som är kortare än jag.
Pff, hur vet du att hon är färdig växt?
Min mamma är 40år och är 160cm (färdigväxt). Juste.
15år, 183cm, 75kilo
Gymmar 3-4ggr i veckan.
jag är inte helt säker, men hon har inte växt något sedan sjuan
plus att ag har en storasyster som är 158 (färdigväxt) och min klasskamrats mamma är 40-50 år och är ett huvud kortare än mig, om inte mer, och jag är ca 168
nä nu får vi sluta med jämförelser :P
13 År
175 cm
63 kg
jag är inte helt säker, men hon har inte växt något sedan sjuan
plus att ag har en storasyster som är 158 (färdigväxt) och min klasskamrats mamma är 40-50 år och är ett huvud kortare än mig, om inte mer, och jag är ca 168
nä nu får vi sluta med jämförelser :P
Aa, såg inte ens din kommentar, det var menat till Tox, men whatever : D
Känns som jag har postat här, men det var nog längesedan.
Ålder: 15 år
Längd: 176 cm
Vikt: ~76 kg
Better safe, than sorry.