💬
Logga in
Fuska.se

Idol 2010

25 svar · startad

↗ till inlägget
↗ till inlägget

är rätt sur på dem eftersom de stal Globen från mig ett år :(

va

Jo, men det finns inte så mycket annat att kolla på...

Och att de stal globen från mig... det gjorde dem! De stal Globen från mig!

Hur fan stal dom globen från dig, berätta det.

Nej.

Ledtrådar:

Jag vill inte berätta vilken skola jag går i, vill ej lägga upp för mycket info :(

Nu blev du ägd, Radiohead, eller Afrokines whatever

Förresten, jag sjunger bra.

OnT:

Men liksom jag tyckte om Idol förut, men har tröttnat på det nu, tar ju aldrig slut liksom. Jag kanske kollar på auditions nästa år och om det är någon jag gillar kollar jag på slut och om det är riktigt många jag gillar fortsätter jag kolla. Sen om det blir många bra i kvalet osv...

Du äger inte globen, alltså kan de inte ha stulit den ifrån dig. Vad snackar du om?

OnT: Idol suger, men jay var bra. Däremot kommer han att glömmas bort redan innan nästa säsong som de flesta andra vinnare har gjort. Det är vad jag tror iaf.

Det är klart jag inte gör. Läs tha hints och fundera om ni nu är så himla intresserade. Jag snackar bara lite för mig själv, och det är bara jag som fattar (och mina vänner, men ingen jag känner har fuska.se eller de loggar aldrig in)

OnT: Det är oftast så att tvåorna blir kändast, vafasen är Daniel till exempel 1:a 2004, då Darin kom tvåa, och han är ganska känd.

Marcus är också borta vinnare 2006, Erik tvåa det året är ju asmycket kändare. Tror också att Alice gör lite grejer, Kevin e borta fast han var så otrolig...

↗ till inlägget

Det är klart jag inte gör. Läs tha hints och fundera om ni nu är så himla intresserade. Jag snackar bara lite för mig själv, och det är bara jag som fattar (och mina vänner, men ingen jag känner har fuska.se eller de loggar aldrig in)

OnT: Det är oftast så att tvåorna blir kändast, vafasen är Daniel till exempel 1:a 2004, då Darin kom tvåa, och han är ganska känd.

Marcus är också borta vinnare 2006, Erik tvåa det året är ju asmycket kändare. Tror också att Alice gör lite grejer, Kevin e borta fast han var så otrolig...

Skulle du sjunga i globen eller vadå? Låter inte troligt.

Senast ändrad:

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Skulle du sjunga i globen eller vadå? Låter inte troligt.

GLÖM DET.

Det är bara jag som fattar...

Nämen, det va en konsert som blev inställd pga att Idol stal den konsertens repetitionstid. Och jag såg mycket fram emot den :(

Satisfied?

Men det var inte bara Idols fel. Men lite :)

↗ till inlägget
↗ till inlägget

är rätt sur på dem eftersom de stal Globen från mig ett år :(

va

Jo, men det finns inte så mycket annat att kolla på...

Och att de stal globen från mig... det gjorde dem! De stal Globen från mig!

Hur fan stal dom globen från dig, berätta det.

Nej.

Ledtrådar:

Jag vill inte berätta vilken skola jag går i, vill ej lägga upp för mycket info :(

Nu blev du ägd, Radiohead, eller Afrokines whatever

Förresten, jag sjunger bra.

Hur blev jag "ägd"? Förresten, jag skiter fullständigt i om du sjunger bra.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in