💬
Logga in
Fuska.se

Minecraft

512 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Någon som har lust att köpa detta till mig? :>

tiggare.

spränger bort hela mappen med tnt.

Nivå 7 · Fuskare

Bara jag som varit med om en Kyckling som dödat en Ko??

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

What...The...FUCK?! --- Nej det har jag inte xD

OnT: Ska precis starta minecraft :D Råkade deleta fel save igår så måste börja om ^^

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

tiggare.

spränger bort hela mappen med tnt.

Kom igen nu va, då kan vi ju lira ihop! :)

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #325
↗ till inlägget

Be en vän!

Köp det innan den 20:de, då börjar det kosta 150 spänn

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

What...The...FUCK?! --- Nej det har jag inte xD

OnT: Ska precis starta minecraft :D Råkade deleta fel save igår så måste börja om ^^

Hönan typ hoppade in i kon, och kon dog :S
19 Dec 2010
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Be en vän!

Köp det innan den 20:de, då börjar det kosta 150 spänn

Ja, och dom som köper den efter 20:de måste betala för uppdateringar. Medans dom som köpte Alpha får allt gratis! :D
20 Dec 2010
Nivå 2 · Novis

Eller så gör man som jag, spelar det gratis.

Nivå 5 · Fuskare

Köpte Alphan igår :) Så nu kan jag spela online, väntar på betan lol.

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Köpte Alphan igår :) Så nu kan jag spela online, väntar på betan lol.

Nice grattis!

Kan ingen lägga upp en server?

Nivå 6 · Fuskare

post-82336-1292870270_thumb.jpgBETAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!111!!!½§!!!!!!1!!1!!!oneeleven!!!

Lolhittade just en dungeon fylld med sand :S, man kunde se den från stranden!

Senast ändrad:

21 Dec 2010
Nivå 5 · Fuskare

Någon som vet någon bra minecraft server?

säg inte bara "Ja" utan skicka ip

OnT: jag ska gå till en mobspawner som jag har vetat var den låg ett tag, någon som vet hur man tar upp dom?

EDIT: OMG OMG OMG HITTADE PRECIS EN SKIVA SOM MAN SPELAR I JOKEBOXEN

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Någon som vet någon bra minecraft server?

säg inte bara "Ja" utan skicka ip

OnT: jag ska gå till en mobspawner som jag har vetat var den låg ett tag, någon som vet hur man tar upp dom?

EDIT: OMG OMG OMG HITTADE PRECIS EN SKIVA SOM MAN SPELAR I JOKEBOXEN

Grattis.

Men nej du kan inte plocka upp dom, tyvärr. Man kunde det förut men nu förstörs dom bara.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Haha, några sidor bak var det väl någon som såg ett kors gjort av vatten så fort dom började spela?

Jag startade precis en ny world, gick några meter och sen såg jag dehär:

http://data.fuskbugg.se/dipdip/_asfasf.PNG

Haha man undrar ju..

22 Dec 2010
Nivå 9 · Veteranfuskare

Vad är en mob spawner?

Jag hoppas jag får det i julklapp, annars kommer jag ju få köpa det dyrt, och det vill jag inte ^^.

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Vad är en mob spawner?

Jag hoppas jag får det i julklapp, annars kommer jag ju få köpa det dyrt, och det vill jag inte ^^.

En mob spawner är en bur där mobs spawnar. Dvs Zombies i mörkret, kor, grisar osv i ljuset.

@Collez: Har sett det förut :P

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare

Mob spawners är väl sånna som finns i dungeons? Alltså ett litet ställe i en grotta där väggarna är täckta med mossa och så står det en typ brinnande bur i mitten som spawnar monster tills du slår sönder den.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Mob spawners är väl sånna som finns i dungeons? Alltså ett litet ställe i en grotta där väggarna är täckta med mossa och så står det en typ brinnande bur i mitten som spawnar monster tills du slår sönder den.

Dom finns i dungeons ja, och väggarna är täckta med mossy cobble stone.

Den spawnar bara mobs om du inte har på peaceful men annars stämmer allt det, men istället för att slå sönder den kan man göra en fälla av det med hjälp av en fors men jag ska nog börja andvända kaktusar

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Den spawnar bara mobs om du inte har på peaceful men annars stämmer allt det, men istället för att slå sönder den kan man göra en fälla av det med hjälp av en fors men jag ska nog börja andvända kaktusar

Eller, så placerar man bara "Torches" på vardera sidor så kan den inte spawna några mobs.

Btw, använd inte Cacti då dessa förstör items som nuddar dom. Använd hellre massa vatten så mobsen drunknar eller så kan du använda dig av lava. Kan lägga upp 2 tutorials till hur man gör dessa två då jag finner de som finns på YouTube väldigt dåligt gjorda.

Och kors förekommer även i mina världar. Dock brukar jag förstöra dom då jag hatar dom :)

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Eller, så placerar man bara "Torches" på vardera sidor så kan den inte spawna några mobs.

Btw, använd inte Cacti då dessa förstör items som nuddar dom. Använd hellre massa vatten så mobsen drunknar eller så kan du använda dig av lava. Kan lägga upp 2 tutorials till hur man gör dessa två då jag finner de som finns på YouTube väldigt dåligt gjorda.

Och kors förekommer även i mina världar. Dock brukar jag förstöra dom då jag hatar dom :)

Men lava funkar väl inte? då förstör väl allt?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in