Har suttit en stund nu och grävt efter saker och byggt på mitt stora, mer eller mindre vackra hus.
Har nu 8 och en halv stack järn som jag inte vet vad jag ska göra med :o
Har suttit en stund nu och grävt efter saker och byggt på mitt stora, mer eller mindre vackra hus.
↗ till inläggetHar suttit en stund nu och grävt efter saker och byggt på mitt stora, mer eller mindre vackra hus.
Gör Minecart tracks för cirka hälften, armor och tools.
Med Minecart tracksen så ska du påbörja en konstruktion av en automatiserad cart station med redstone. Tutorials finns på YouTube.
↗ till inlägget↗ till inläggetNy värld, gaaaah hittade 5 diameter i första grottan.
Hur hittar man diameter i Minecraft egentligen?
Diamanter vet jag, men diameter... Är det någon sorts grej i någon ny update?
Fuck u 12-åring. Ett stavfel och du börjar direkt...pajas.
OnT: Spelar inte.
u mad?
ONT: Bara mitt MC som crashar när jag spelar multi?
Nej
Nej
↗ till inläggetu mad?
ONT: Bara mitt MC som crashar när jag spelar multi?
NejNej
Båda två. Sänk render distansen till Normal så ska det fixa sig. Gjorde det för mig och min polare iallafall :)
↗ till inläggetFör mig var det bara att starta om MC, lol.↗ till inläggetNej
Nej
Båda två. Sänk render distansen till Normal så ska det fixa sig. Gjorde det för mig och min polare iallafall :)
↗ till inläggetFör mig var det bara att starta om MC, lol.↗ till inläggetNej
Nej
Lulz. Ja, det som funkar för dig är ju bäst isåfall :)
OnT: Har startat en ny save då datorn krashade av någon anledning när jag spelade och den saven försvann :-)
Min brorsa och min syster älskar detta spel, och skaparn är svensk! YAY!
Är nu klar med mitt tiovåningshus, riktigt nöjd. Sträcker sig över molnen. :)
↗ till inläggetÄr nu klar med mitt tiovåningshus, riktigt nöjd. Sträcker sig över molnen. :)
Langa bild :)
Själv så har jag bara minat lite :P
Är själv rätt nöjd! :) Vad tycker du jag kunde gjort bättre? Håller nu på att spränga bort två berg som ni kanske ser i det övre vänstra hörnet, ganska så jobbigt.
Bygger mitt hus, för att kunna överleva inatt!
Minercaft.net har en ny look, : D : D
Palla .net, alpha ffs.
↗ till inläggetOch dom har äntligen uppdaterat videon, ser mycket bättre ut nu.Minercaft.net har en ny look, : D : D
↗ till inlägget↗ till inläggetOch dom har äntligen uppdaterat videon, ser mycket bättre ut nu.Minercaft.net har en ny look, : D : D
Håller med :D
Det chilligaste är att vi som köpt under Alphan får alla framtida updates gratis. Medans de som köper under beta/efter beta måste köpa dom förhand :P Dock är alla bugupdates gratis såklart .
Tyckte Minecraft var lite sisådär, testade bara hemma hos brorsan ändå.
↗ till inlägget↗ till inläggetMinercaft.net har en ny look, : D : D
Och dom har äntligen uppdaterat videon, ser mycket bättre ut nu.
Håller med :D
Det chilligaste är att vi som köpt under Alphan får alla framtida updates gratis. Medans de som köper under beta/efter beta måste köpa dom förhand :P Dock är alla bugupdates gratis såklart .
Är det beta nu, eller vadå?
EDIT: Läste på deras hemsida om någon BETA-Update den 20:de.
Någon som har lust att köpa detta till mig? :>
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in