↗ till inläggetFast det är lite kul när man vinner på trisslotter :)Kodak Playsport Zx3
Microsoft LifeCam ZX-800
Täckbyxor
Gammaldax Kola
Guinnes World Records 2011
Största skrattboken
Vindkalsonger
Tröja
Skjorta
Skoöverdrag (pappa fick dem)
Verktyg
Trisslotter (morgon) 50kr!
Skidhållare (morgon)
Tror det var allt, jag vet det var lite iår, men det var för att i början av månaden fick jag och min bror fick totalupprustning med skidåkarutrustning värded drygt 20 000:-
//Jesper
Vad Har Du Fått I Julklapp?
40 tums full HD tv
Assasians creed brotherhood
Call of duty BlackOps
Halo Reach
Kläder
Bland de saker jag fått.
Godis, kläder och xperia x10 mini
↗ till inläggetX10 mini, stackare... Du kommer bli missnöjd.Godis, kläder och xperia x10 mini
Glömde att skriva att jag även fick en Seagate freeagent go flex disk 3TB
↗ till inläggetLITE? Skämtar du me mig, det där är väldigt mycket saker.Kodak Playsport Zx3
Microsoft LifeCam ZX-800
Täckbyxor
Gammaldax Kola
Guinnes World Records 2011
Största skrattboken
Vindkalsonger
Tröja
Skjorta
Skoöverdrag (pappa fick dem)
Verktyg
Trisslotter (morgon) 50kr!
Skidhållare (morgon)
Tror det var allt, jag vet det var lite iår, men det var för att i början av månaden fick jag och min bror fick totalupprustning med skidåkarutrustning värded drygt 20 000:-
//Jesper
Jag fick ett eii och ett spel (MARIO KART WII) .
1000 kronor. :rolleyes:
↗ till inlägget1000 kronor. :rolleyes:
Bara ;Ö??
↗ till inläggetDu glömde skriva hur mycket du själv fick, du måste ju dra upp dig själv samtidigt om du ska trycka ner andra ;)
↗ till inläggetDu glömde skriva hur mycket du själv fick, du måste ju dra upp dig själv samtidigt om du ska trycka ner andra ;)
Har redan skrivit vad jag fick ;s
↗ till inläggetJo, jag fick 1000 kronor OCH gemenskap med mina släktingar, behöver inte mer än så.
Julen handlar inte om presenter. Kanske gör den det när man är i din ålder. B) God jul.
Gran Turismo 5 (PS3)
Bilratt (PS3)
Assassin's Creed Brotherhood (PS3)
Kläder
Pengar (3900:-)
Dator stol
Ett bord
Duelshock 3 (PS3)
Det här är ju alla julklappar från alla släktingar..
↗ till inläggetJo, jag fick 1000 kronor OCH gemenskap med mina släktingar, behöver inte mer än så.
Julen handlar inte om presenter. Kanske gör den det när man är i din ålder. B) God jul.
Där har vi en fin pojke
KRISTNA FANSKAP!!!! XD
Nä men jag håller med dig, gemenskapen är viktigare än det konkreta :D
*Gilla*
Riktigt kul när släktingar kommer över på julafton. Och sen att kolla på Kalle :)
Karl-Bertil Jonssons Julafton är höjdpunkten :)
↗ till inläggetfick du också vit, svart och blå? B)3st Björn Borg skärp
Önskade mig ingenting mer är lite kläder. Julen handlar mer om att umgås, ändå envisades släkten med att ge mig massor.
↗ till inlägget
Jo, jag fick 1000 kronor OCH gemenskap med mina släktingar, behöver inte mer än så.
*Gilla*
Riktigt kul när släktingar kommer över på julafton. Och sen att kolla på Kalle :)
det är ju det som är det som är det som hör till
Ingen kalle, ingen jul :P
Jag fick:
Pingisbord (med min bror)
6 månader spotify premium
Star Wars: The force unleached II (ps3)
MotorStorm : Pacific Rift
Paradis <3
Robin Hood (Blu-Ray)
skjorta
Microsoft Sidewinder X6 Keyboard
Simpsons möter Futurama (typ bok)
Riktigt nöjd=)
Ville faktiskt inte ha någonting. Fick ändå lite kläder och 500kr.