Inception! En av de bästa filmerna på länge.
Vilken Film Såg Du Senast?
Jag ska se Toy Story 3 idag. har höga förväntningar.
Not another teen movie med tjejen.
↗ till inläggetDen äger, fast 2an är fortfarande bäst. :DJag ska se Toy Story 3 idag. har höga förväntningar.
Inception för tredje gången. Den äger asså :P
↗ till inläggetÄr Inception värd att se?Inception för tredje gången. Den äger asså :P
Vad handlar den om?
↗ till inläggetJa det är den, det är inte DiCaprios bästa filmen men han är grym i denna med :)↗ till inläggetÄr Inception värd att se?Inception för tredje gången. Den äger asså :P
Vad handlar den om?
Handlingen:
http://www.imdb.com/title/tt1375666/
http://sv.wikipedia.org/wiki/Inception
OnT: Airheads, komedi med Steve Buscemi, Adam Sandler och Brendan Fraser. En helt okey film :)
American Psycho. Lika mycket parodi som seriös thriller med Christian Bale i huvudrollen. Ska införskaffa mig boken och läsa den snart.
Japp, nu har jag sett Toy Story tre, gud vad den ägde, jag skrattade hela tiden :)
Den får lugnt 10/10
Var någon gammal svartvit film som gick på juldagen, minns inte vad den hette. Men iallafall så köpte jag A Clockwork Orange för 50 spänn och vet att jag kommer få Nyckeln till Frihet i födelsedagspresent, så det är två bra filmer jag snart ska se.
↗ till inläggetOch du kommer älska dem.Men iallafall så köpte jag A Clockwork Orange för 50 spänn och vet att jag kommer få Nyckeln till Frihet i födelsedagspresent, så det är två bra filmer jag snart ska se.
Du borde iallafall.
Senaste jag såg var Van Helsing.
Den funkar.
↗ till inläggetInception! En av de bästa filmerna på länge.
Jag såg igår James bond Diamonds are Forever :)
Jag fattade ingenting.
Den får väl ändå en sjua...
Secret Window med Johnny Depp, väldigt bra film som nästan alla andra Johnny depps filmer.
Year One, lite för mycket USA overkillhumor. Perfekt film för den med en avvikelse för hollywoodblask.
Såg precis klart Public Enemies.
En liftares guide till galaxen.
↗ till inlägget^thisEn liftares guide till galaxen.
Snuten i Hollywood 3
James Bond: Thunderball, mycket bra film från 1965. Rekomenderar till alla. Brukar se fyra filmer i veckan.