Hej, går dessa på nåt sätt att koppla in till PC? Om inte hur stor skillnad är det på D´feldt Audiengine 5 och 2? Vad skiljer dem åt?
Högtalare
Det är bara lösa högtalare, alltså kommer du få köpa en förstärkare för att kunna använda dom. Varför inte köpa datorhögtalare?
↗ till inläggetVad kostar en billig förstärkare?Det är bara lösa högtalare, alltså kommer du få köpa en förstärkare för att kunna använda dom. Varför inte köpa datorhögtalare?
Räkna med ca 2,5k för recivern.
↗ till inläggetok... någon som vet skillnaden mellan audiengine 5 och 2?Räkna med ca 2,5k för recivern.
↗ till inläggetEller så köper han nån random förstärkare på typ ebay för typ 100 spänn :)Räkna med ca 2,5k för recivern.
↗ till inläggetEller så köper han nån random förstärkare på typ ebay för typ 100 spänn :)↗ till inläggetRäkna med ca 2,5k för recivern.
Har inte så bra koll, men tror inte vilken förstärkare som helst klarar 5.1
↗ till inlägget↗ till inläggetRäkna med ca 2,5k för recivern.
Eller så köper han nån random förstärkare på typ ebay för typ 100 spänn :)
Inte jag heller, och 100 kanske var lite i underkant. Men han kan garanterat köpa något billigt på ebay som kommer funka fint :)
↗ till inlägget↗ till inläggetRäkna med ca 2,5k för recivern.
Eller så köper han nån random förstärkare på typ ebay för typ 100 spänn :)
Inte jag heller, och 100 kanske var lite i underkant. Men han kan garanterat köpa något billigt på ebay som kommer funka fint :)
Jo fast ifall han nu vill kosta på 4k för bra ljud så verkar det dumt att dra ner hela systemet genom en sämre reciver.
lägg pengarna på en BRA förstärkare, ljud kan man få tag på billigt till skillnad från förstärkare. är ju däremot ganska onödigt att köpa värsta overkill högtalare och sen en kass förstärkare så det blir dåligt ljud och det inte orkar driva högtalarna.
↗ till inläggetOk, vet någon någon bra högtalare för mig under 3k då?lägg pengarna på en BRA förstärkare, ljud kan man få tag på billigt till skillnad från förstärkare. är ju däremot ganska onödigt att köpa värsta overkill högtalare och sen en kass förstärkare så det blir dåligt ljud och det inte orkar driva högtalarna.