Man måste ju blanda lite
Man måste ju blanda lite
Eminem-lose yourself EARGASM
Slayer - Angel Of Death
Dying Fetus - Fate Of The Condemned
Metallica - ...And Justice For All
Pink Floyd - Breathe
tjock text.
Modest Mouse är rätt chill.
Radiohead är nog världens mest originella och bästa band.
↗ till inläggetRadiohead är nog världens mest originella och bästa band.
Hö hö, det var roligt sagt.
Sitter fast i denna igen:
Alltså, den är ju helt overklig.
Guns N' Roses - Human Being
Slipknot - Surfacing
Guns N' Roses - Estranged
Def Leppard - Pour some sugar on me
Guns N' Roses - Dead horse
Mustasch - Black city
Orianthi - Highly Strung
Whitesnake - Here i go again
Skid Row - I remember you
Det är min aktuella lista just nu.
Fet nice <3
↗ till inläggetVad får dig att inte tycka det? Lyssna igenom deras album Kid-A och OK Computer så får du se. Finns inget band i hela världen som har det soundet.↗ till inläggetHö hö, det var roligt sagt.Radiohead är nog världens mest originella och bästa band.
Rammstein-Ich will
Brutalt vackert.
Lite väl mycket Neutral Milk Hotel har det också blivit senaste tiden, har ingenting att säga i mitt försvar förutom att hela In the Aeroplane Over the Sea helt enkelt är briljant i all sin folk-charm och syratrippande marschmusik. Känsla, känsla, känsla.
Så jävla skön refrängen är alltså.
Det bästa eminem någonsin gjort
Denna e också bra:
↗ till inläggetVad får dig att inte tycka det? Lyssna igenom deras album Kid-A och OK Computer så får du se. Finns inget band i hela världen som har det soundet.
finns många band med unika sound.
↗ till inlägget↗ till inläggetRadiohead är nog världens mest originella och bästa band.
Hö hö, det var roligt sagt.
Vad får dig att inte tycka det? Lyssna igenom deras album Kid-A och OK Computer så får du se. Finns inget band i hela världen som har det soundet.
finns många band med unika sound.
Radiohead är unika, men egentligen bara ett mishmash av influenser från äldre band.
Sabaton-Final Solution.
Jag vet inte riktigt, men jag gillar det mesta med Euskefeurat, Markoolio och Black-Ingvars. Skickar topplåtarna i en spotify lista senare.
Spotifylistan: http://open.spotify.com/user/jesper%21/pla...rnxGUmbBnd0aZt8!
Radiohead får dock ses som nyskapande och unika, en grupp som influerat mängder av artister och band.
Kan inte annat än o beundra hur de ändrade sitt sound mellan OK Computer och Kid A, de har nog influerat lika mycket rock musik som de har med elektronisk musik.
The Bends var ju mer eller mindre kreativitetskällan när Steven Wilson gjorde Stupid Dream, så nog har det liksom påverkat hur Porcupine Tree har utvecklats iaf.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in