↗ till inläggetMm, fast inte på samma sätt.. Slayer är mer som ThrashcoreFast Slayer är ju också thrash :/
Brutal Musik, Nämn Ett Bra Band!
↗ till inläggetMm, fast inte på samma sätt.. Slayer är mer som Thrashcore
Säger The Big 4 of Thrash Metal dig något? (Slayer, Metallica, Megadeth, Anthrax)
Slayer är thrash, slutdiskuterat.
Fast ändå, de fyra banden är ju också helt klart värda att kolla in.
De finns allihop på min långa lista över favoritband.
↗ till inläggetMM, fast det är ju synd att de bara heter The big 4Säger The Big 4 of Thrash Metal dig något? (Slayer, Metallica, Megadeth, Anthrax)
Slayer är thrash, slutdiskuterat.
Fast ändå, de fyra banden är ju också helt klart värda att kolla in.
De finns allihop på min långa lista över favoritband.
↗ till inläggetMM, fast det är ju synd att de bara heter The big 4
Men herre min je... Wiki.
↗ till inläggetJa?Men herre min je... Wiki.
Det stod att de heter "The big 4". Och att de spelar "Thrash metal". Jag drar slutsatsen... HÄR!
För jag orkar inte sitta och diskutera det här nu ska fan jobba imorrn så godnatt.
↗ till inläggetjaha. Då är väl metallica det enda trash jag gillar då.
Men slayer och Metallica om båda är trash de är ju en stor skillnad på dem!
Jag menar Metallica är mer. gitarrintro, text om krig. Ascoolt gitarrsolo...
Slalyer är med. CRAZY GUITAR, DIE!!! OJUD, WAAAAAAAAAAA!
Och metallica, betyder typ metal. Slayer betyder bödel hmm.
För mig är Metallica bara Metal.
OnT: Ja, jag säger så är metallica ett band du bör lyssna på och nu nämnde ju några att det var trash, så då kan du ju lyssna på det eller hur? ;)
slayer har också texter om krig din dumfan, hur jävla ignorant är du?
var förresten metallica som övertygade slayer att börja spela hårt, så du kan dra åt helvete.
↗ till inläggetTrashcore? HAHAHAMm, fast inte på samma sätt.. Slayer är mer som Thrashcore
Kan du inte spela musik som inte får folk runtomkring att vilja begå självmord? :o
Hade en vän förr som spelade sånt där skräp hemma, tyckte ärligt talat synd om hans föräldrar. :3
Du menar emo-musik..?
↗ till inläggetYes.. Om det är gitarristen/basisten/trummisen spelar thrash och vokalisten sjunger deathcore/metal så kan man lika väl blanda tycker jag :)Trashcore? HAHAHA
Raised Fist
Suicide Silence
Eyes Set to Kill
Skitarg
We Butter The Bread With Butter
Scar Symmetry
Hopes Die Last
Evergreen Terrace
Parkway Drive
The Black Dahlia Murder
Deathklok
och när du vill chilla lite med en skvätt Captain Morgan så är det självklara bandet Alestorm
Alla kanske inte är riktigt vad du är ute efter, men det är bra musik imo :)
↗ till inläggetSlayers sångare growlar ju verkligen igenom alla sånger...Yes.. Om det är gitarristen/basisten/trummisen spelar thrash och vokalisten sjunger deathcore/metal så kan man lika väl blanda tycker jag :)
↗ till inläggetTJM går inte under "brutal".När vi ändå håller på kom jag på några till band: Heaven shall burn, Mayhem, August burns red, Totalt jävla mörker och napalm death.
Mitt tips är väl: Swarrrm, japansk death/grind
↗ till inläggetSarcófago
Repugnant
Rotting Christ
Septic Flesh
Weakling