hejsan alla jag har windows vista på datorn och har en liten fråga finns det windows xp tema till vista jag tycker xp
e skönare
tacksam för svar ! :)
hejsan alla jag har windows vista på datorn och har en liten fråga finns det windows xp tema till vista jag tycker xp
e skönare
↗ till inläggethejsan alla jag har windows vista på datorn och har en liten fråga finns det windows xp tema till vista jag tycker xp
e skönare
Byt till windows xp eller win 7 istället windows vista är ju bara skit! Sedan "NEJ" det finns inga teman för vista som får det att likna win xp i så fall får du ta och läsa lite hacking för att själv ta dig in i operativet och ändra utseendet på win vista. Finns en hel del tutorials på det man kan hitta , googla bar runt lite snabbt så ska du se att du snarast hittar en lösning.
↗ till inläggetokej.. :) ärdu säker på att det inte finns nåt liknande temaByt till windows xp eller win 7 istället windows vista är ju bara skit! Sedan "NEJ" det finns inga teman för vista som får det att likna win xp i så fall får du ta och läsa lite hacking för att själv ta dig in i operativet och ändra utseendet på win vista. Finns en hel del tutorials på det man kan hitta , googla bar runt lite snabbt så ska du se att du snarast hittar en lösning.
Det klassiska windows 2000 och windows 98 temat finns till alla nyare windows, och det går att fixa xp temat med temaprogram.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in