💬
Logga in
Fuska.se

Windows Vista,windows Xp

3 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

hejsan alla jag har windows vista på datorn och har en liten fråga finns det windows xp tema till vista jag tycker xp

e skönare

tacksam för svar ! :)

↗ till inlägget

hejsan alla jag har windows vista på datorn och har en liten fråga finns det windows xp tema till vista jag tycker xp

e skönare

tacksam för svar ! :)

Byt till windows xp eller win 7 istället windows vista är ju bara skit! Sedan "NEJ" det finns inga teman för vista som får det att likna win xp i så fall får du ta och läsa lite hacking för att själv ta dig in i operativet och ändra utseendet på win vista. Finns en hel del tutorials på det man kan hitta , googla bar runt lite snabbt så ska du se att du snarast hittar en lösning.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Byt till windows xp eller win 7 istället windows vista är ju bara skit! Sedan "NEJ" det finns inga teman för vista som får det att likna win xp i så fall får du ta och läsa lite hacking för att själv ta dig in i operativet och ändra utseendet på win vista. Finns en hel del tutorials på det man kan hitta , googla bar runt lite snabbt så ska du se att du snarast hittar en lösning.

okej.. :) ärdu säker på att det inte finns nåt liknande tema

Nivå 9 · Veteranfuskare

Det klassiska windows 2000 och windows 98 temat finns till alla nyare windows, och det går att fixa xp temat med temaprogram.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in