New Vegas på Hardcore Mode. Fy fan vad roligt detta är.
Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?
Spelar inget nu, är inne här på hemsidan.
spelar OoT ;)
↗ till inläggetDet märks ju knappt någon skillnad.New Vegas på Hardcore Mode. Fy fan vad roligt detta är.
↗ till inläggetFFFFFUUUU- påbörjade mitt fjärde genomlir, och som vanligt pussyade jag ur på hardcore mode,New Vegas på Hardcore Mode. Fy fan vad roligt detta är.
↗ till inläggetDet märks ju knappt någon skillnad.
↗ till inlägget
Då har du inte spelat det. Att behöva äta, dricka och sova är av någon sjuk anledning roligt
i detta spel, även om Hardcore är drygt i t.ex. det att det är svårt att hela brutna ben, och
att ammo faktiskt väger något.
↗ till inläggetMan har ju inte direkt någon brist på mat och vatten och jag har aldrig haft problem med att min ammo väger för mycket. Den enda riktiga skillnaden är stimpacks.Då har du inte spelat det. Att behöva äta, dricka och sova är av någon sjuk anledning roligt
i detta spel, även om Hardcore är drygt i t.ex. det att det är svårt att hela brutna ben, och
att ammo faktiskt väger något.
↗ till inläggetMan har ju inte direkt någon brist på mat och vatten och jag har aldrig haft problem med att min ammo väger för mycket. Den enda riktiga skillnaden är stimpacks.
Man måste ständigt bära med sig mat och dryck, och det tar upp en jävla massa inventory space :/
SnD på Mw2 :visslar: :P
Spelade lite Halo 2.
Installerar även BioShock på steam.
Började på andra episoden av Alan Wake, fantastiskt spel.
Jag spelar Little Big Planet på PS3!
Jag håller på och bygger en egen bana, ska publiera den när den är klar.
Bygger random stuff på gmod
Spelar gears of war 2 som jag lånat av en kompis.
Dampar på alla hackers i CSS
Ska försöka få 100% få Red Dead Redemption, har skrivit ut en guide.
Nu jävlar.
Påbörjade ett nytt genomlir av Fallout New Vegas, måste dock gå igenom alla mina mods då jag får random craches titt som tätt, och återigen så buggar det i Nipton så att legion nissen som skall vara där är spårlöst försvunnen.
↗ till inlägget78,7% hittils. Det går sakta framåt.Ska försöka få 100% få Red Dead Redemption, har skrivit ut en guide.
Nu jävlar.