Så återupplivar vi tråden med en grym video för er som inte redan sett den :)
Så återupplivar vi tråden med en grym video för er som inte redan sett den :)
Hur orkar man?
Det var exakt det där jag förutspådde skulle hända direkt jag hörde om de jävla notblocken. :/
Att folk orkar.
Fast ganska nice ändå.
Det är najs som fan att det finns nån som orkar, så att vi kan sitta och ojja oss över det
Har precis dragit upp en Lan server. Skicka ett Pm om ni vill vara med, så får ni hamachi ipn
Kolla PM Viruz256 ;)
Haha, var i en lava sjö och skulle kolla om det var lava två block ner. Grävde på något random ställe och bam, hittar en åder på 4 diamond. :D
EDIT: Dom har visst ändrat så att man får 6 blue dye av dom där nya blocken.
kör typ deathrun med en kompis på hans server, svårt som satan kan jag säga
↗ till inläggetHaha, var i en lava sjö och skulle kolla om det var lava två block ner. Grävde på något random ställe och bam, hittar en åder på 4 diamond. :D
EDIT: Dom har visst ändrat så att man får 6 blue dye av dom där nya blocken.
OFT:Fan villken röta :)
OT: Själv kör jag på en bygg server :)
Har ni sett buggen på deras hemsida?
"So far 0 people have registered and 0 people bought the game."
:D
Annars så spelar jag escapecraft v2 efter att ha sett yogcast snubbarna spela lite på den.
Om man köper spelet i beta som det är nu, får man inte med framtida "DLC" eller vad man nu än skulle få gratis om man köpte alphan?
Tycker det är rätt dåligt, var ju precis innan jul och jag visste inte om jag skulle få spelet eller inte, så då kunde jag inte köpa det till mig själv..
Minecraft-dokumentär kommer snart:
http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20110123...ntar-i-februari
Hittade en ådra med sju diamanter igår! :D
Köpte minecraft i förrgår :) Köpte en gammal kod av min morbror så jag får med DLC:n sen :)
Är det bara jag som är så feg att jag sätter på peaceful så fort jag ska gå in i en mörk grotta?
↗ till inläggetYup.Är det bara jag som är så feg att jag sätter på peaceful så fort jag ska gå in i en mörk grotta?
↗ till inläggetÄr det bara jag som är så feg att jag sätter på peaceful så fort jag ska gå in i en mörk grotta?
Det förstör ju iprincip det roliga med mörka grottor..
↗ till inläggetJo, jag vet, men så fort jag går in i en grotta och hör ett monster så får jag panik och springer ut. Måste övervinna den rädslan.Det förstör ju iprincip det roliga med mörka grottor..
↗ till inläggetJo, jag vet, men så fort jag går in i en grotta och hör ett monster så får jag panik och springer ut. Måste övervinna den rädslan.
Gör som jag, kör en rambo.
Fram med stensvärdet och kötta på bara.
↗ till inläggetW00t??? Stensvärd???Gör som jag, kör en rambo.
Fram med stensvärdet och kötta på bara.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in