💬
Logga in
Fuska.se

Spel Du Vill Ha Till Ngp?

18 svar · startad

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Najs med ett NGP-forum

Vilka spel vill du att det ska komma till PSP2? (NGP) Vilka hoppas du på?

Vilka tror du kommer? Vad tror du priset på spelen blir?

Dessa spel är bekräftade:

Hot Shots Golf

Gravity Daze

Killzone

Reality Fighters

Smart As

Broken

LittleBigPlanet

Little Deviants

WipEout

Resistance

Uncharted

Monster Hunter Portable 3

Dynasty Warriors

Call of Duty

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20110127...arted-till-psp2

Nivå 1 · Novis

MW2!11

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Najs med ett NGP-forum

Vilka spel vill du att det ska komma till PSP2? (NGP) Vilka hoppas du på?

Vilka tror du kommer? Vad tror du priset på spelen blir?

Dessa spel är bekräftade:

Hot Shots Golf

Gravity Daze

Killzone

Reality Fighters

Smart As

Broken

LittleBigPlanet

Little Deviants

WipEout

Resistance

Uncharted

Monster Hunter Portable 3

Dynasty Warriors

Call of Duty

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20110127...arted-till-psp2

Så du vill ha alla spelen som visades? Gillar du alla av dom? Men anyway nytt KZ,Resistance kanske och uncharted. Alla ska ha ny story inte fan samma story då är ju PSP2 spelen misslyckade.

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #4

Nej, jag vill inte ha alla spelen, men de är de spel som kommer ut på releasen.

Av de spel som är där, så vill jag ha LBP, Uncharted och COD.

Nivå 3 · Lärling

Call of duty

1 Feb 2011
Nivå 1 · Novis

Jag vill ha jakt spel typ som Cabela's jakt spel! Finns knappt några i sverige :( .

3 Feb 2011
Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #7

Jag skulle nog köpa ett riktigt slappt jaktspel. Som man kan spela då man vill, skjuta lite djur för att samla in dem. Så kan man köpa nya saker för de pengar man får om man lyckas döda djuren och lämna in dem.

Men tyvärr så kommer nog inte ett sådant spel, men man får hoppas. Då kanske jag vill köpa en NGP lite mer :D

4 Feb 2011
Nivå 2 · Novis

Red dead redemption skulle bli fränt. Grand Turismo också.

Hoppas spelen kommer kosta runt 400kr. 500-600 är det inte värt tycker jag.

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #9

Jo, RDR och Gran Turismo skulle man nog vilja ha, men chansen på att det första är nog lika med 0, men kanske gran turismo, men inte 5an då tror jag :D.

5 Feb 2011
Nivå 4 · Lärling

KILLZONE

6 Feb 2011
Nivå 5 · Fuskare

Det dära spelet man är sån man, sen ska man hitta sån tjej i sån stad, fan har glömt vad det heter. Sen har man såna magiska krafter och det är typ som gta, man kan gå runt i staden och sånt, fan har glömt vad det heter <_<

↗ till inlägget

Det dära spelet man är sån man, sen ska man hitta sån tjej i sån stad, fan har glömt vad det heter. Sen har man såna magiska krafter och det är typ som gta, man kan gå runt i staden och sånt, fan har glömt vad det heter <_<

Infamous just det :P
Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #12
↗ till inlägget

KILLZONE

Finns det inte ett killzone till psp? fast jag kanske tänker fel nu. Då kanske det kommer ut på ps store, eller kanske inte :o?

7 Feb 2011
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Finns det inte ett killzone till psp? fast jag kanske tänker fel nu. Då kanske det kommer ut på ps store, eller kanske inte :o ?

Jo, det finns "Killzone Liberation", men jag tänkte på ett annat nytt som jag såg någonstans att det skulle komma till NGP.

Nivå 7 · Fuskare

NHL 11 elr nyare (beroende på när nu releasen är) skulle sitta väldigt fint och NFS spel där man mer känner att man kör i 350km/h , som typ det är på pc och ps3.

16 Feb 2011
Nivå 8 · Veteranfuskare

Remake av Burnout Legends hade vart schysst, känns så mycket fortare med bilspel i portabla konsoler.

19 Feb 2011
Nivå 5 · Fuskare

Cod lol.

Skulle vara fett om det kom :o

20 Feb 2011
Nivå 0 · Nykomling

skit konsol patetist me touch skerm på baksidan va fan ska man me de till o inga bra spel alls o aldeles för dyr säkert

psp flopa totalt o ägdes av xbox sony borde lära sej av sina mistag o sluta göra konsoler helt

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

skit konsol patetist me touch skerm på baksidan va fan ska man me de till o inga bra spel alls o aldeles för dyr säkert

psp flopa totalt o ägdes av xbox sony borde lära sej av sina mistag o sluta göra konsoler helt

WTF. Touch skärmen kan jag hålla med men wtf is this? Ägdes av Xbox? My ass dom har inte ens råd med det.

Ni har inte ens en portable xbox. GTFO.

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #19

DS ägde PSP, men det är en helt annan sak än vad han sa..

Och vad menas med touch på BAKSIDAN?

Är det verkligen sant, ingen touch på framsidan? på skärmen?

Urlöjligt.

Sen så skulle jag vilja haft ett NHL, som någon skrev tidigare i tråden. Passar att spela på en bärbar :).

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in