Vad tycker ni ska jag köpa DJ hero, nån som spelat det och kan säga om det är bra?
Dj Hero
Vet inte, en kompis testade det någonstans och sa att det var rätt kul
Personligen hatar jag spelets musik innerligt, men om du gillar den
så är det säkert värt att titta närmare på.
↗ till inläggetÄnda bra är daft punk >_> så är inte helt säkerVet inte, en kompis testade det någonstans och sa att det var rätt kul
Personligen hatar jag spelets musik innerligt, men om du gillar den
så är det säkert värt att titta närmare på.
jag provade det på elgiganten, det var riktigt kul, typ som guitar hero när man spelar det för första gången. den känslan :) jag tycker lätt att du ska skaffa det!
↗ till inläggetHar skaffat det nu : Djag provade det på elgiganten, det var riktigt kul, typ som guitar hero när man spelar det för första gången. den känslan :) jag tycker lätt att du ska skaffa det!
Ser rätt tråkigt ut om du frågar mig. Tröttnat på det än ?
Skit tråkigt om du frågar mig.
Det verkar jävligt enformigt..
↗ till inläggetMitt tips: N.E.J :oVad tycker ni ska jag köpa DJ hero, nån som spelat det och kan säga om det är bra?
↗ till inläggetTycker också det är skit tråkigt..Skit tråkigt om du frågar mig.
Tvåan kommer snart,köp den isåfall.
Det verkar överskattat.
har testat det och det suger, skaffa inte!!
Jag testade det på mediamarket. Inte värt det!
Jag undrar om det e nagon som kan hjälpa mig med att svara pa följande fraga...
e Dj Hero att man ska mixa musik eller att man ska spela efter toner som guitar Hero?
ev sugen pa att köpa Dj Hero.
↗ till inläggetJag undrar om det e nagon som kan hjälpa mig med att svara pa följande fraga...
e Dj Hero att man ska mixa musik eller att man ska spela efter toner som guitar Hero?
ev sugen pa att köpa Dj Hero.
jag provade det pa mediamarkt igar. Kan rekommenderas faktiskt. Goooo Dj Hero!
↗ till inläggetjag provade det pa mediamarkt igar. Kan rekommenderas faktiskt. Goooo Dj Hero!
Gick dock över och köpte spelet pa El-giganten. Tänk pa att Elgiganten alltid har lägre priser, iallafall pa de elektronikprodukter jag har köpt de senaste 2 aren!
Hur bra tycker du det är då på en skala 1-10?
Jag skulle hellre köpa något annat spel men min lillebror gillar DJ Hero 1&2
Skit tråkigt är det.
Samma som guitar hero dock har du ingen gitarr utan en dj bräda