Jag har en iPod 3de gen
Jag undrar om man måste ta bort allt och jailbreaka eller om man bara kan köra på// HaxNMoDzFTW
Jag har en iPod 3de gen
Jag undrar om man måste ta bort allt och jailbreaka eller om man bara kan köra på// HaxNMoDzFTW
↗ till inläggetNja, har en jailbreakat ipod 2g, ingenting gick bort under jailbreakningen och jag använde mig utav JailbreakMe.com, har sett videor på youtube att dom säger att allt går bort, men jag tror inte att det går bort om man använder sig utav JailbreakMe.comJag har en iPod 3de gen
Men! Du får inte Uppdatera din Firmware förbi 4.01, annars fungerar inte jailbreakme.com på din Ipod.
Tror det går att reversera/Nedgradera(Spola tillbaks på enkel svenska) Firmware updates och ska nog finnas någon video om det.
Edit: Text guide om att reversera/nedgradera Firmware: HÄR
Video:
↗ till inläggetJa men detta fungerar bara med 2g i så fall du inte har jailbreakat innan och gjort en speciell sak i cydia tror jag.Men! Du får inte Uppdatera din Firmware förbi 4.01, annars fungerar inte jailbreakme.com på din Ipod.
Tror det går att reversera/Nedgradera(Spola tillbaks på enkel svenska) Firmware updates och ska nog finnas någon video om det.
Edit: Text guide om att reversera/nedgradera Firmware: HÄR
Video:
Jag har inte uppdaterat den :P
↗ till inläggetJag har inte uppdaterat den :P
Testa gå till Jailbreakme.com via ipoden då.
Det funkade :)
↗ till inläggetOh yeah, nu måste du lägga till sources i Cydia, finns olika guider, googla, finns olika för teman, spel, program osv.Det funkade :)
↗ till inläggetOh yeah, nu måste du lägga till sources i Cydia, finns olika guider, googla, finns olika för teman, spel, program osv.
Men måste jag adda sources? kan inte ladda ner saker......
↗ till inläggetDu måste inte men då har du mer saker att ladda ner etc.Men måste jag adda sources? kan inte ladda ner saker......
Men vad menar du med att du inte kan ladda ner? Du vet väll att man måste ha på internet? Vad står det?
Altså jag kan bara cancel/queke(stavning), den kan inte uppdateras när jag startar cydia appen
vet inte hur man fixar det, nåra tips kanske?
Jag uppdaterade den hos en kompis nätverk nu funkar den hemma oxå/ Mod kan låsa :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in