Får hoppas på att det är så då. skulle dock aldrig köra utan skärmskydd :D
Men kan man använda sig utav vanliga hörlurar som man t.ex. kan koppla in i datorn för att lyssna på musik eller?
Får hoppas på att det är så då. skulle dock aldrig köra utan skärmskydd :D
Men kan man använda sig utav vanliga hörlurar som man t.ex. kan koppla in i datorn för att lyssna på musik eller?
Du har ju inhandlat displayskydd? Gorilla Glas är inte utrustad på HTC Desire HD så det är extra viktigt.
Vill du behålla värdet på telefonen, kanske om du säljer den inom något år är det bra att ha ett skal/silikonskydd för säkerhetsskull om olyckan skulle inträffa :)
3,5mm jack är det som är utrustad på HD'n.
Jo, det var 3,5mm jag tror jag menade ^^. Tänkte om det var någon annan sorts uttag för hörlurar där.
Jag kommer med största sannolikhet köra med den mobilen tills den är slut, men det kan ju vara bra att hålla den snygg på skalet ändå, ska se efter silikonskydd då kanske, finns inga på komplett.
Att köpa ett skal är väl nästan att gå till överdrift.
Jo, men jag funderar på att köpa ett silikonskydd nu faktiskt, men vart kan jag hitta ett sådant? finns ju inte på några sidor man känner igen :/. Inte enligt prisjakt.
http://www.mytrendyphone.se/shop/htc-desire-hd-37806p.html
Bra stötsäker silikonskydd, har själv till min mobil av samma tillverkare och samma material, bara en annan mobil.
Kika runt lite på www.skal-man.se eller www.mytrendyphone.se. Finns massor av grejer!
Jag ska köpa ett skal, så jag behöver nog inte silikonskydd, men tack ändå :).
Det är antingen skal eller silikonskydd som är alternativen, svårt du har att bestämma dig verkar det som ;)
Men det kommer bli ett skal, inte ett silikonskydd :P.
Valt att det kommer vara ett skal helt enkelt :).
Hoppas det blir bra :D.
↗ till inläggethttp://www.mytrendyphone.se/shop/htc-desire-hd-37806p.html
Bra stötsäker silikonskydd, har själv till min mobil av samma tillverkare och samma material, bara en annan mobil.
Kika runt lite på www.skal-man.se eller www.mytrendyphone.se. Finns massor av grejer!
Tackar för den sidan:)
Hittade en ny display till min x10 då jag funderar på att byta ut den efter att jag tappat en korthållare/börs (av metall) på skärmen så har fått en skada på den:(
Antar att detta inte går på garantin? om det går på försäkringen så lär la självrisken kosta mer än att byta själv?
↗ till inläggetNej garantin täcker inte. Sen beror det på vilken försäkring det är, kör du på hemförsäkring brukar självrisken vara stor, med kostnad på typ en helt ny mobil. Tecknade du försäkring enbart för telefonen brukar det gå på typ 500-600, beror på vilket bolag.Tackar för den sidan:)
Hittade en ny display till min x10 då jag funderar på att byta ut den efter att jag tappat en korthållare/börs (av metall) på skärmen så har fått en skada på den:(
Antar att detta inte går på garantin? om det går på försäkringen så lär la självrisken kosta mer än att byta själv?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in