💬
Logga in
Fuska.se

Cheat Engine

31 svar · startad

↗ till inlägget

Ja tyvärr är det så.... Jag kollade på youtube och där stod det i kommentarerna att det innehåller virus

Haha din jävla fjant.

Självklart är cheat engine packat med virus. :doh:

Nej, din dator kommer ej att sprängas.

Ja, du kan ändra pengar och sånt "kul" i spel, dock ej på multiplayer spel som t.ex. runescape.

det innehåller faktiskt inget virus.Helt seriöst...och cheat engine funkar till många spel som css cod ja allt möjligt men det kan vara ganska svårt att veta hur.. leta ltie efter guide och så om det behövs

↗ till inlägget

det innehåller faktiskt inget virus.Helt seriöst...och cheat engine funkar till många spel som css cod ja allt möjligt men det kan vara ganska svårt att veta hur.. leta ltie efter guide och så om det behövs

Funkar inte på css online
↗ till inlägget

Funkar inte på css online

Men åhh, det är ju online /facepalm

Cheat Engine fungerar inte online eller på serverspel.

/facepalm

/thread

Speedhack fungerar på css dock. ;)

↗ till inlägget

Speedhack fungerar på css dock. ;)

:_

Ont: Cheat engine fungerar och det är inte virus.

Trådstartare #28

Jag undrar en sak... Funkar Cheat Engine till t.ex GTA IV ?? Eller har jag fått allt om bakfoten?

↗ till inlägget

Jag undrar en sak... Funkar Cheat Engine till t.ex GTA IV ?? Eller har jag fått allt om bakfoten?

Hej Bart1!

Cheat Engine är ett program som läser och kan ändra olika programprocessers minne. Du kan läsa allt minne som tillhör varje process i DIN dator. Kör du ett spel på din dator, ja då kan du läsa hela spelets minne. Kör du t.ex. Runescape så kör du en klient mot en server på någon annan dator, då kan du bara läsa/ändra den information som finns på din dator.

8 Feb 2011

Det är inget virus. Jag har själv Cheat Engine 6.0 och det funkar finfint till dem spel jag testat. :)

13 Feb 2011
Google är din vän

Senast ändrad:

↗ till inlägget

:_

Vad?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in