💬
Logga in
Fuska.se

Har Aldrig Haft En Pojkvän

33 svar · startad

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

"Jag frågade chans igen och hon sa ja"

Går du i 3an eller?

varför bryr du dig? detta är inte ett forum om mig. mind your own business.
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

"Jag frågade chans igen och hon sa ja"

Går du i 3an eller?

↗ till inlägget
varför bryr du dig? detta är inte ett forum om mig. mind your own business.

CRITICAL HIT!

Nivå 4 · Lärling

Att vara sig själv och att ha social kompetens är väl det enda sättet att få ett seriöst förhållande?

"Det är utsidan som ger insidan en chans, och insidan som ger utsidan sin glans"?

Aningen paradoxal mening som kan tolkas hur man vill, men den är bra att komma ihåg...

Eller något...

11 Feb 2011
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Det är inte onormalt, jag har aldrig haft en flickvän eftersom jag tycker det är så jävla onödigt innan alla tjejer har mognat. Alla 14 åringar är sådana som GamerFred pratar om, fjortisar, så jag väntar helt enkelt tills kvinnorna i min ålder börjat mogna. Det är helt ditt eget val, bli bara inte ihop med någon för att "du vill ha en pojkvän".

Ja, intala dig själv att det är anledningen till varför du inte haft någon tjej.

↗ till inlägget
wall of text
Med det inlägget berättar du indirekt hur lite du vet om förhållanden. Det är sorgligt hur fel du har. Hur kan du uppmuntra henne till att vara någon hon inte är?!

Det bästa du kan göra är att vara dig själv. Du vill väl att din pojkvän ska gilla dig för den du är, inte för någon du låtsas vara?

Nivå 4 · Lärling

"Jag blir hellre hatad för den jag är, än älskad för någon jag icke är."

12 Feb 2011
Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #26

hehe, jaa.

Det kanske är så att jag är mig själv.

Tydligen kanske inte killar gillar mitt utseende och min personlighet :(

13 Feb 2011
Nivå 4 · Lärling

eller så är det bara så att killarna har bara inte hunnit få upp ögonen för dig och din personlighet

14 Feb 2011
Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #28
↗ till inlägget

eller så är det bara så att killarna har bara inte hunnit få upp ögonen för dig och din personlighet

Jaha, okej, men varför i så fall, är det för att du tycker jag ska prata mer med dem och dra till mig mer uppmärksamhet så att de kollar på mig?

Och ser hur vacker jag egentligen är?

(skämt)

21 Feb 2011
Nivå 4 · Lärling

inte varit aktiv vid datorn på ett tag.

Nja, de är väll snarare vad man själv vill,, fast är personligen emot att man ska behöva ändra på sin personlighet för att någon ska få upp ögonen,, var dej själv och ha tålamod, din dag kommer en dag :)

Nivå 6 · Fuskare

För två år sedan trodde jag heller aldrig jag skulle få en flickvän, men det säger bara vips sen är man jättekär och resten händer av sig självt...

Nivå 8 · Veteranfuskare

Tycker inte att du ska ändra på dig själv. Var bara dig själv, en dag kommer det någon som gillar dig för den du verkligen är.

23 Feb 2011
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

CRITICAL HIT!

Made my day xD
24 Feb 2011
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Ja, intala dig själv att det är anledningen till varför du inte haft någon tjej.

Med det inlägget berättar du indirekt hur lite du vet om förhållanden. Det är sorgligt hur fel du har. Hur kan du uppmuntra henne till att vara någon hon inte är?!

Det bästa du kan göra är att vara dig själv. Du vill väl att din pojkvän ska gilla dig för den du är, inte för någon du låtsas vara?

+3

Var dig själv!! Som kille kan jag bara se det ur en killes perspektiv, och det finns inget som är sexigare än en tjej som är självsäker och skiter i vad andra tycker. Udda är inte fel, döda är fel. Jag tycker inte att du ska oroa dig. :)

6 Mar 2011
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Killar imponerar väl på snälla tjejer?

Olika för varje person, samma med tjejer.

↗ till inlägget

Förresten, tänder killar på långa eller korta tjejer?

Helst vill man vara lite längre än sin partner i alla fall. :P

↗ till inlägget
CRITICAL HIT!
Bonus +205 experience.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in