💬
Logga in
Fuska.se

Fuska.se Riktigt Inaktivt? Hur Löser Vi Detta?

207 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Jaså, trodde att forumet var mer aktivt än spel och fusk, hur man nu än jämför dem.

Men jag tror det är som majvor säger, man kommer hit för ett fusk, men några stannar här pga forumet. Man stannar nog inte här för att skicka in fusk bara, det är vad jag tänkt mig iaf.

Nivå 0 · Nykomling Moderator
↗ till inlägget

Jaså, trodde att forumet var mer aktivt än spel och fusk, hur man nu än jämför dem.

Men jag tror det är som majvor säger, man kommer hit för ett fusk, men några stannar här pga forumet. Man stannar nog inte här för att skicka in fusk bara, det är vad jag tänkt mig iaf.

I stort sett det jag syftar på. :mellow:

Personer besöker fuska.se för att kolla på fusk, vilket också var syftet på sidan. Som moderator när jag kollar på inskickade fusk, så brukar jag se vissa namn flera gånger om, finns aktiva medlemmar som skickar in fusk, kommenterar fusk men inte gjort ett enda inlägg på forumet.

Nu kommer jag inte på några bra exempel men runescape då, vissa registrerar sig för att spela men är inte aktiv på forumet och vissa registrerar sig för att skriva på forumet, men spelar inte. Sedan finns det givetvis dem som gör både och, likadant här på fuska.se. Youtube då, jag vet inte om de har ett forum men om det fanns ett, skulle du då registrera dig för att skriva på forumet eller bara för att ladda upp videos, kommentera videos, eller skulle du skita i att registrera dig och bara kolla på olika videos som behagar dig?

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Bara jag som tycker att fuska har varit ovanligt aktivt senaste dagarna? :0

Nivå 0 · Nykomling

Har vart medlem sedan 2003 och jag minns att jag slutade vara här ett tag därför jag inte orkade hänga med i aktviviteten, nu är det bra mycket annorlunda alltså...

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Tycker den bästa sortens forum är då sidan är aktiv, men man känner igen de aktiva. Så sidan skulle ju kunna bli lite mer aktiv.

Tycker att ni som kan ska försöka med detta: http://www.fuska.se/forum/index.php?act=an...f=106&id=25

Kanske inte så värt för att få VIP, men ett mer aktivt forum.

Sen kan man ju försöka locka hit nya medlemmar för de nya forumerna. Vi har ju ett minecraft-forum, många som vill diskutera det. Även mobiler.

7 Feb 2011
Nivå 0 · Nykomling

Tycker det var MYCKET mer aktivt förut jag också. Det jag gör på fuska är mest att kolla nyheter, vara i forumet och ibland fusken. Spelhörnan var jag också på förut mycket. Varför tog dem bort det? Jag gillade ett helikopter spel och "Smash the computer" :D

Nivå 0 · Nykomling

Såg att "konkurenterna" på .nu fått värsta total makeover. Borde Admin fundera på istället för detta små.

Nivå 0 · Nykomling

Ja jävlar. Något mycket snyggare än förra designen dem hade.

Men för mörka färger.

Tycker att denna design vi på .se har nu är bra, men några små designändringar skulle nog bara vara positivt :D

8 Feb 2011
Nivå 0 · Nykomling

Jag tycker designen på fuska.se är bättre än på nu.

Allt känns säkrare här och bättre, på fuska.nu finns det för mycket mörka färger och texten är pytteliten. Så jag stack efter 10 min...

Att fixa designen på fuska.se tror jag inte skulle bidra till aktiviteten. Att skaffa fler medlemmar i forumet och att skapa fler trådar och inlägg tror jag skulle bidra.

Nivå 0 · Nykomling

Fuska.se designen är det verkligen inte något fel på.

Förresten så kollade jag på loading.ses aktivitet. Dom skrev typ 2-4 inlägg per minut och det var klockan 2 på en vardag. Visst, det skulle nästan bli lite överdrivet om fuska hade den aktiviteten men det känns nästan sorgligt när man jämför.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag tycker designen på fuska.se är bättre än på nu.

Allt känns säkrare här och bättre, på fuska.nu finns det för mycket mörka färger och texten är pytteliten. Så jag stack efter 10 min...

Att fixa designen på fuska.se tror jag inte skulle bidra till aktiviteten. Att skaffa fler medlemmar i forumet och att skapa fler trådar och inlägg tror jag skulle bidra.

Det räcker inte bara med att skapa fler trådar och inlägg, om gäster skulle upptäcka att det bara fanns Vilken är eran favorit "nånting" så skulle det ge en effekt som är tvärtom.
9 Feb 2011
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Det räcker inte bara med att skapa fler trådar och inlägg, om gäster skulle upptäcka att det bara fanns Vilken är eran favorit "nånting" så skulle det ge en effekt som är tvärtom.

Jaa, kanske... men har du något förslag på VAD för sorts trådar gäster skulle uppskatta?

Nivå 0 · Nykomling

Har ni tänkt på en sak. Längst upp står det typ 16 medlemar inne men typ 330 gäster som är inne. Om man på något sätt fick kontakt

Nivå 0 · Nykomling

Tipsa om forumet i fuskavdelningen kanske :)?

10 Feb 2011
Nivå 0 · Nykomling

Vfr Inte

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jaa, kanske... men har du något förslag på VAD för sorts trådar gäster skulle uppskatta?

De är inget kanske, det liknar en trollskog om forumet nu skulle vara spammat av trådar som vilken är er favorit "nånting". Kanske mera guider, bättre bemötande, sluta med cool/ej cool och inte få forumet att se ut att ha en målgrupp för 3 åringar.

Jag minns i alla fall för 3 år sen, det var kanske 100 bidrag av avatarer varje dag, tills kattgruppen sekten tog över som gjorde ett mode av att alla skulle ha likadana avatarer för att vara "cool".

Senast ändrad:

11 Feb 2011
Nivå 0 · Nykomling

Är det bara jag som förstår att fuska.se blev så inaktivt för att admin bannade Kattgruppen och många medlemmar lämnade efter det?

Nivå 0 · Nykomling

Fuska.se är dömt till att försvinna.

Accept the news man.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Fuska.se är dömt till att försvinna.

Accept the news man.

Imbaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Nivå 0 · Nykomling

Själv blev jag medlem här för att kunna skriva i en css guide men stannade.

Var mycket aktiv i början men efter sommaren så minskade min aktivitet pga att nästan alla stör sig på min ålder och man får massvis med ironiska och sarkastiska svar istället för en seriös och det känns som att vissa struntar i trådar gjorda av p12or(eller så är det bara mina) för i mina 2trådar där jag behövde hjälp fick jag 1 svar som inte hjälpte.

Jag kommer till fuska ganska mycket(det är den enda forumet jag är aktiv i) men skriver inte så mycket för att ingen ändå bryr sig och alla hatar mig.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in