💬
Logga in
Fuska.se

Fuska.se Riktigt Inaktivt? Hur Löser Vi Detta?

207 svar · startad

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Jag fattar inte någon facepalmade mig för typ ingenting i tråden professor Layton i Ds-forumet (vet ej hur man länkar)

Inge schysst alls.

De tror att man blir cool av att göra så.
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Det hon pratar om är vanligt alldagligt hyfs som de flesta borde känna till, inget jobbigt med det.

Om folk lärde sig sådant skulle fuska vara lite trevligare att vistas på.

Fast iofs så kan ju inte dagens ungdomar något alls om sådant.

Håller med dig delvis, men det finns faktiskt ganska många trevliga ungdomar. Däremot så känns det som att majoriteten bara försöker spela tuffa osv. =/

↗ till inlägget
När kommer uppdateringarna som skulle komma runt denna tid, förresten?

hoppas på någon stor, bra uppdatering.

Har för mig att admin sköt upp dem, tror han sa att han var upptagen irl eller någon. Men är inte säker, kan ha blandat ihop det med något annat forum.
19 Jan 2011
Nivå 6 · Fuskare

om alla gör så här så känner sig folk att dom är välkomna här.

Jag har aldrig blivit kallad troll, men det kan inte vara kul att komma ny till en sida och bli kallad det.

+ i kanten för dig där RMM

//PissWasser

post-70720-1295434231_thumb.jpg

Nivå 6 · Fuskare

Bara lämna skiten och var trevlig framöver så ska det nog bra ser du ;)

Nivå 5 · Fuskare

Vi ska iallfall inte börja spamma för att det inte ska vara så inaktivt. Det är en kortsiktig och dålig lösning.

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Vi ska iallfall inte börja spamma för att det inte ska vara så inaktivt. Det är en kortsiktig och dålig lösning.

Spammar blir det ju inte, men istället för att skriva ett inlägg på forumet x, forumsdelen spelkonsoll y så kan man ju ta och skriva dem här, om man har en fråga eller så :).

Jag själv har gett upp många hemsidor det senaste halvåret faktiskt, då jag tröttnat på dem, men här är jag fortfarande lika aktiv..

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Asså du försöker verkligen eller? <_< mest jobbig...

Jag har inte jobbig det är bara du som stör dig på mig.

Så sluta med det, för din egen, är det så kul att störa sig på folk?

↗ till inlägget
om alla gör så här så känner sig folk att dom är välkomna här.

Jag har aldrig blivit kallad troll, men det kan inte vara kul att komma ny till en sida och bli kallad det.

+ i kanten för dig där RMM

//PissWasser

Bra jobbat RememeberMe så där ska man göra :)

Då blir folk glada oh stannar längre.'

Så japp, sluta kalla de nya för n00bs och troll då stannar de här.

Jag har heller aldrig blivit kallat troll heller, när jag var ny här fanns inget sånt typ...

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Asså du försöker verkligen eller? <_< mest jobbig...

Nämen oj vad någon tar åt sig här. Chilla!

Slappna av kompis. :lol:

Nivå 5 · Fuskare

T.ex hjul borde lottas ut tre st. Till tre personer varje månad, dock kostar det att vara med i hjul lottningen.

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Nämen oj vad någon tar åt sig här. Chilla!

Slappna av kompis. :lol:

japp, chilla KawaiiNeko han ska chilla, vet inte varför han blev så sur, men det är många som vill störa sig på mig på fuska.se.

OnT: Känns lite som vi kommit från ämnet "inaktivitet" nu?

Facepalms och sura snubbar, ja väl.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

japp, chilla KawaiiNeko han ska chilla, vet inte varför han blev så sur, men det är många som vill störa sig på mig på fuska.se.

De kanske stör sig attdu är med på hälften av alla: senaste svaret... xD! Asså vill du verkligen vara 1:a på topp 10 författare varje dag? Har bara haft chansen en gång :(
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

De kanske stör sig attdu är med på hälften av alla: senaste svaret... xD! Asså vill du verkligen vara 1:a på topp 10 författare varje dag? Har bara haft chansen en gång :(

Ja, jag det vill jag, för jag vill verkligen gå upp i fuskarank och jag skriver många inlägg för jag tänker på att det kanske minskar inaktviteten...

Nej, det gör det inte så mycket egentligen, men om fler skriver många inlägg så blir det ju mer aktivitet :)

Och om du vill slå mig, gå in på fuska.se och gör inlägg som tusan på torsdagar för då spelar jag basket :)

Go up and get me!

Förresten GangstaLean de kan väl inte störa sig på mig för att jag bidrar till aktiviteten?

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Ärligt talat så störde jag mig också på dig förut, men inte nu längre. Tror att problemet mest låg hos mig, inte hos dig. Jag tyckte att alla som "tjatade" mycket var irriterande. Men egentligen så är ju tjatet positivt, om man ser det på ett annat sätt. Om folk bara lyssnar så kommer fuska att bli bättre. =)
Nivå 2 · Novis

Det skulle bli mer aktivare om man kunde köpa mer saker i affären, kanske anordna någon tävling någon gång ibland.

20 Jan 2011
↗ till inlägget

Men göööööööh!! -.-

I en liten mer förståelig ton:

Blir inte sur, men blir bara så jävla "suck" nästa varje gång jag ser ett inlägg av dig, vore gött om du vore mindre jobbig :sorcerer:

Nivå 12 · Mästerfuskare

Men blockera honom bara då. Det är ju inte särskilt svårt och du slipper se hans inlägg.

21 Jan 2011
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Men blockera honom bara då. Det är ju inte särskilt svårt och du slipper se hans inlägg.

VADÅ HONOM????

Jag är en FLICKA F13, duh.

Men whatever det finns ju mest killar här så dt är ju inte så svårt att misstolka...

↗ till inlägget

Men göööööööh!! -.-

I en liten mer förståelig ton:

Blir inte sur, men blir bara så jävla "suck" nästa varje gång jag ser ett inlägg av dig, vore gött om du vore mindre jobbig :sorcerer:

Varför tycker alla att jag är jobbig? Vad har jag gjort för fel?

↗ till inlägget
Det skulle bli mer aktivare om man kunde köpa mer saker i affären, kanske anordna någon tävling någon gång ibland.
Bra idé kanske skulle bli bättre då, med lite ceremonier :)
Nivå 12 · Mästerfuskare

Jaja. Henne dårå.

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Ärligt talat så störde jag mig också på dig förut, men inte nu längre. Tror att problemet mest låg hos mig, inte hos dig. Jag tyckte att alla som "tjatade" mycket var irriterande. Men egentligen så är ju tjatet positivt, om man ser det på ett annat sätt. Om folk bara lyssnar så kommer fuska att bli bättre. =)

Vabra att du inte stör dig på mig RememberMe längre men vad i din syn tyckte du att jag tjatade om?

Ni som stör er på MIG SKRIV GÄRNA ETT GB OM VARFÖR.

För vi har nog kommit väldigt långt från ämnet nu, mest handlar det om Layton, alltså jag...

OnT: Hmmm, var schyssta mot varandra och stör er ej på medlemmarna här.

Så att alla stannar. Och skriv många inlägg!

Nivå 12 · Mästerfuskare

...och om ni stör er på någon, blockera dom. Gnäll inte om det i forumet.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in