Layton: Det är svårt att vara snäll mot helt retarderade barn.
Fuska.se Riktigt Inaktivt? Hur Löser Vi Detta?
↗ till inläggetMan kan dock ignorerar. På tal om det, om barnen här kunde ignorera personer som dem stör sig på skulle det vara ett steg i rätt riktning. Men det lär väl aldrig hända.Layton: Det är svårt att vara snäll mot helt retarderade barn.
↗ till inläggetMan kan dock ignorerar. På tal om det, om barnen här kunde ignorera personer som dem stör sig på skulle det vara ett steg i rätt riktning. Men det lär väl aldrig hända.
Håller med dig
På internet finns det massa idioter som är dumma mot andra, och dom personerna tar åt sig och har sånt självförtroende bakom skärmen att dom säger emot och gör person angrepp.
↗ till inläggetHåller med.Man kan dock ignorerar. På tal om det, om barnen här kunde ignorera personer som dem stör sig på skulle det vara ett steg i rätt riktning. Men det lär väl aldrig hända.
Nu har jag inte läst hela tråden, men alltid handlar i slutändan som en del skribenter innan mig konstaterar: Inaktivitet.
Intresse skapas av aktivitet och kvalité i kombination. Har man inget av det så går allt åt helvete i slutändan...
Jag har en idé!
Ta bort allt skit från fuska och sen börjar vi om istället! .. nej? ok!
↗ till inläggetJag har en idé!
Ta bort allt skit från fuska och sen börjar vi om istället! .. nej? ok!
Vad är enligt dig skit på fuska.se då?
Jag har faktiskt märkt att det är inaktivt.
Kanske en anledning är att det finns en del här på forumet som är lite osjyssta?
Folk som skriver massa skit om typ P12'or (Pojkar, 12 år) och oseriösa svar i trådar.
P12'a skriver:
"Ja har poblem i skolan. dom retar mej för att jag är mycke längre en dom andra i min class."
Besvaras oftast av en suckande P14+ som skriver:
"Lär dig att stava för det första, och ha stor bokstav efter punkt. Istället för att skriva här på forumet att du blir mobbad kan du väl prata med kuratorn eller din lärare -.-' "
Jag tror inte att P12'an kommer att fråga om hjälp här igen.
Bara för att personen är yngre och inte kan stava betyder det inte att dennes problem inte skall tas på lika stort allvar som alla andras problem. Folk måste sluta ha luft och langa sina suckande -.-' kommentarer hela tiden.
↗ till inläggetJag har faktiskt märkt att det är inaktivt.
Kanske en anledning är att det finns en del här på forumet som är lite osjyssta?
Folk som skriver massa skit om typ P12'or (Pojkar, 12 år) och oseriösa svar i trådar.
P12'a skriver:
"Ja har poblem i skolan. dom retar mej för att jag är mycke längre en dom andra i min class."
"Lär dig att stava för det första, och ha stor bokstav efter punkt. Istället för att skriva här på forumet att du blir mobbad kan du väl prata med kuratorn eller din lärare -.-' "
Bara för att personen är yngre och inte kan stava betyder det inte att dennes problem inte skall tas på lika stort allvar som alla andras problem. Folk måste sluta ha luft och langa sina suckande -.-' kommentarer hela tiden.
Det var precis det jag tänkte. LOLOL (det vet ni vem det är)
hon stack ju för att många var taskiga mot henne, och hon var en mycket aktiv medlem.
En förlust.
↗ till inläggetOch det tror du seriöst ska funka? -.-
Ja.
Seriöst! Om man är schysst blir det en trevligare stämmning och ingen drar, läs chillas inlägg, mycket bra
↗ till inläggetSkulle sagt likadant som "en suckande P14+"*text*
↗ till inläggetMen hon floodade bara och skrev massa goja om medlemmar etc, istället för att hålla det för sig själv.Det var precis det jag tänkte. LOLOL (det vet ni vem det är)
hon stack ju för att många var taskiga mot henne, och hon var en mycket aktiv medlem.
En förlust.
↗ till inläggetP14+ blev precis P13+ tack vare dig! Tack för din åsikt. :)Skulle sagt likadant som "en suckande P14+"
Sen ska ju sidan vara bra också, Chilla.
Jag tycker sidan är bra, men inaktiv, för att medlemmarna tycker det är tråkigt här så det sticker...
↗ till inläggetJavisst. B) Jag tycker att den duger dock.Sen ska ju sidan vara bra också, Chilla.
↗ till inläggetJavisst. B) Jag tycker att den duger dock.
mm, SIDAN ÄR JU BRA det behövs bara mer aktivitet.
Jag försöker nu att göra massa inlägg varje dag, dels för att jag vill bidra till aktiviteten och gå upp i fuskarank, och jag hoppas att fler försöker göra som jag.
↗ till inläggetEn massa text.
Håller med.
↗ till inläggetIngen kan säga "sidan är bra" eller "sidan suger". Att sidan är bra är din åsikt, men alla andra behöver inte tycka likadant.mm, SIDAN ÄR JU BRA det behövs bara mer aktivitet.Jag försöker nu att göra massa inlägg varje dag, dels för att jag vill bidra till aktiviteten och gå upp i fuskarank, och jag hoppas att fler försöker göra som jag.
↗ till inläggetHåller med.
Ingen kan säga "sidan är bra" eller "sidan suger". Att sidan är bra är din åsikt, men alla andra behöver inte tycka likadant.
aa, okejrå, men jag älskar fuska.se men det kan ju bli lite tråkigt här i bland.
↗ till inlägget^Detta är vad jag kallar vinst, ut med P12orna. B)Jag har faktiskt märkt att det är inaktivt.
P12'a skriver:
Sådär kan du ju inte säga! Det var ju inte så snällt. Och:
Om vi tar ut alla p12 blir fuska.se ännu inaktivare.