💬
Logga in
Fuska.se

Köpa Ny Telefon

7 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

http://www.sonyericsson.com/cws/products/m...v#view=overview

Hej jag funderar på att köpa en ny telefon och fastnade direkt för denna, men efterson den inte har släppts än så vet jag inte vad den kostar, men e det nån som vet eller e jäkligt grym på att gissa?

Mvh Cuobne

Nivå 8 · Veteranfuskare

4k kostar det att förhandsboka den på ClockOK iaf. Seriöst företag, däremot inte den bästa servicen.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #3

Okej men när den finns på te.x telenor vad tror du den kommer kosta då, på ett ungefär?

18 Feb 2011
Nivå 8 · Veteranfuskare

Början på tredje kvartalet skulle jag gissa på att den kommer. 5000 SEK är en rimlig siffra för den mobilen, men inget jag vet om då Sony Ericsson väljer att ligga lågt om det.

[EDIT] Andra kvartalet menar jag.

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #5

Okej tack :/

19 Feb 2011
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Början på tredje kvartalet skulle jag gissa på att den kommer. 5000 SEK är en rimlig siffra för den mobilen, men inget jag vet om då Sony Ericsson väljer att ligga lågt om det.

[EDIT] Andra kvartalet menar jag.

Får man den för 4k om man förhandsbokar den då? Den kostar det på ClickOK.
20 Feb 2011
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Får man den för 4k om man förhandsbokar den då? Den kostar det på ClickOK.

Priset du nämner inkluderar inte moms.. Sen är priset antagligen preliminärt också, Sony Ericsson har inte bekräftat något pris än.
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Priset du nämner inkluderar inte moms.. Sen är priset antagligen preliminärt också, Sony Ericsson har inte bekräftat något pris än.

Ojdå, såg inte det. ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in