💬
Logga in
Fuska.se

Sorglit Me Overkliga Spel -.-"

25 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Varför spela overkliga spel???!?!?

ja tycker att spel e bra om man gör coola saker i dom som i gta o halo att man skjuter saker o även kör bil. visa säger att man blir mer våldsam av att spela sånna spel men de stämmer inte.

man spelar ju spelen för å göra saker man inte kan göra i vekrliegheten i spelet o då e de bra om spelet e verklighetstroget. om man inte skjöt folk i gta skulle man nog större chans att göra det på riktigt.

ja förstår om de e kul när man e typ 9 men på detta forum ser jag skrämande nog folk som e typ 13 o spelar typ pokemon hahahah väx upp

nu kanske du sejer att halo e overkligt men då svarar jag nej. de utspelar sej i framtiden o om man hade den tekniken i jorden nu för tiden skulle de va exakt som halo.

monga vuxna e rädda för skjutspel då de tror att barnen blir mördare av dom. ja känner ingen som mördar för den spelar halo. tycker desutom föräldrar borde upmuntra sina barn o spela spel som xbox istellet för nitnendo annars kanske de blir retade i skolan nämligen o då e de större chans att de blir våldsamma.

derför undrar jag vrf spela overkliga o barnsliga spel som typ mario???? vill man hopppa på stackars djur i verklighetn o gå runt i rör??? de e jätte dumt

Nivå 13 · Mästerfuskare

Men tänk om det kommer finnas Pokemons i framtiden? Då är Pokemon lika realistiskt som Halo. B)

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Men tänk om det kommer finnas Pokemons i framtiden? Då är Pokemon lika realistiskt som Halo. B)

+1

OnT: Hur i helvete kan Halo vara verkligt?

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #4
↗ till inlägget

+1

OnT: Hur i helvete kan Halo vara verkligt?

skrev de i troden -.-"

spel kan va fantasi o verkligt om de e verklighets troget asså som i halo e de att de verkligen e som att va i spele o ej som i mario som bara e korkat o orealistist.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

skrev de i troden -.-"

spel kan va fantasi o verkligt om de e verklighets troget asså som i halo e de att de verkligen e som att va i spele o ej som i mario som bara e korkat o orealistist.

Skriv på svenska så kanske man förstår.
Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

skrev de i troden -.-"

Men tänk om det kommer finnas stora sköldpaddor som kidnappar prinsessor i framtiden? Vad vet du om det? Då är Mario lika realistiskt som Halo.
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7
↗ till inlägget

Men tänk om det kommer finnas stora sköldpaddor som kidnappar prinsessor i framtiden? Vad vet du om det? Då är Mario lika realistiskt som Halo.

mario utspelar sej inte ens i riktiga världen halo gör de fast i rymden o frmatiden mario e i fantasi värld
20 Feb 2011
Nivå 0 · Nykomling

What...? Det finns inte ord som kan beskriva hur dumt det där inlägget är..

Det räcker med troll på fuska.se nu tror jag.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

mario utspelar sej inte ens i riktiga världen halo gör de fast i rymden o frmatiden mario e i fantasi värld

Hur vet du att mario utspelar sig i en fantasivärld, har du varit överallt eller? B)

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Spel ska inte vara verkliga, dom ska vara balanserade.

+ det där med Pokémon är inte sant, jag lirar det och är snart 16, so what? Grymt kul tidsfördriv.

Jefla troll.

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

monga vuxna e rädda för skjutspel då de tror att barnen blir mördare av dom. ja känner ingen som mördar för den spelar halo. tycker desutom föräldrar borde upmuntra sina barn o spela spel som xbox istellet för nitnendo annars kanske de blir retade i skolan nämligen o då e de större chans att de blir våldsamma.

Om du inte visste så är det de som retar som har större chans att bli våldsamma.
3 Apr 2011
Nivå 3 · Lärling

Va fan har du för hjärna. Adopterad från stenåldern eller. Halo är ungefär lika mycket realistiskt som att du skulle få ett jobb på Mc donalds i framtiden. Hur bra är Halo egentligen. Tre magg på något jävla tremuns-monster och så dör de. Halo kommer alldrig i framtiden bli riktigt. <_< Såklart man inte mördar på riktigt som i halo.

Ps. Mår du riktigt bra

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

Din p.12a fattar ingenting, men halo det tycker du om. daklotet.blogg.se va?

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

daklotet.blogg.se va?

Yes. :) Halo är lika orealistiskt om Mario.
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Din p.12a fattar ingenting, men halo det tycker du om. daklotet.blogg.se va?

Han är ett troll, get over it. Jag älskar hur han blir succesful utan att vara duktig på det.
Nivå 7 · Fuskare

Men snorunge, förstår du inte att spel inte skulle sälja ett dyft om alla var simulatorer. Tänk dig COD där 9mm pistolen har exakt samma verkan som en .50 cal sniper. Obalanserat är bara förnamnet.

Svara inte då jag verkligen mår illa av att försöka tyda så otroligt dålig stavning.

4 Apr 2011
Nivå 6 · Fuskare

Man måste inte leka 12 år för att trolla.. det är bara mer obvious om man skriver som en dyslektisk 10-12 åring ooch ändå tänker på att ha med en förklaring till varför Halo skulle vara verkligt etc.

Bad troll is bad, gå och lägg dig.

Mina Pokémon äger din master chief och alla utomjordingar. Mario är verkligt det utspelar sig bara på en planet i en galax långt långt bort etcetcetc.. gta är inte verkligt btw.

5 Apr 2011
Nivå 7 · Fuskare

Är inte denna tråd låst än?..

OnT: TS sluta trolla, du kan dra till Flashback om du vill trolla och bli lynchad av mobben där..

Nivå 6 · Fuskare

DU är sorglig!

21 Apr 2011

Är inte poängen med tv-spel att de INTE ska vara realistiska?

Alltså, alla spelar vad de vill, OK? Om man som vuxen avstår från att spela Pokémon bara för att det innehåller gulliga figurer är man väldigt osäker och svag. Men det är ju värst för personerna som avstår, inte för oss som spelar!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in