Jag ska ut på praktik i 6 veckor från och med torsdag och undrar om ni skulle kunna hjälpa mig att kopiera över filmer från den stationära datorn till den bärbara?
Mvh Motard.
Jag ska ut på praktik i 6 veckor från och med torsdag och undrar om ni skulle kunna hjälpa mig att kopiera över filmer från den stationära datorn till den bärbara?
Mvh Motard.
↗ till inläggetJag ska ut på praktik i 6 veckor från och med torsdag och undrar om ni skulle kunna hjälpa mig att kopiera över filmer från den stationära datorn till den bärbara?
Mvh Motard.
Pröva med ett USB-Minne.
Med DC++.
USB-minne, som sagt kanske. Är nog det lättaste. Annars så testa med en extern hårddisk.
Dela ut på nätverket och plocka de därifrån?
↗ till inläggetUSB-minne, som sagt kanske. Är nog det lättaste. Annars så testa med en extern hårddisk.
USB minnet måste sitta i för att det ska fungera annars står det bara att original filen saknas.
↗ till inläggetDela ut på nätverket och plocka de därifrån?
Hur gör man det?
Högerklicka på mappen där filen ligger och välj delning och säkerhet eller vad det nu står.
↗ till inläggetUSB minnet måste sitta i för att det ska fungera annars står det bara att original filen saknas.
:_ .... Kopiera film filen till datorn ;)
↗ till inläggetDu kan dela ut på nätverket med hjälp av DC++.USB minnet måste sitta i för att det ska fungera annars står det bara att original filen saknas.
Hur gör man det?
↗ till inlägget:_ .... Kopiera film filen till datorn ;)
När man tar ut USB minnet och klickar på filen står det att originalfilen saknas.
Säkert att du inte drog en genväg istället för att kopiera?
Jo det gjorde jag nog :_ när jag tog "skicka till" fungerade det.
Tack ändå!
18 år, ha praktik och kolla på film? Vad är det jag missar?
OnT: Dela ut alla filmer på nätverket och plocka. Du kan googla hur du gör om du inte löser det själv.
Jag läser till matros så jag ska vara 6 veckor på Tor Selandia.Dom har säker 1 miljon filmer ombord men vill ha med några egna.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in