💬
Logga in
Fuska.se

Fuska.se Riktigt Inaktivt? Hur Löser Vi Detta?

207 svar · startad

↗ till inlägget

Nej, ingen av oss har gråtit över det vad jag vet, varför skulle vi?

Många tyckte inte om reglerna på sidan och sättet sidan styrdes på, att KG togs bort var bara sista droppen innan vi försvann från fuska, vi räknade med att det skulle hända förr eller senare.

Nej, jag skulle inte kalla det en vanlig grupp.

Varför räknade ni med det då?

Och enligt mig är det en vanlig grupp, ni hade inget speciellt förutom en bra relation till varandra, behåll den IRL istället för att grina.

Förstår fortfarande inte varför du säger "grina". Ingen grinar, vad har du fått det ifrån?

Som jag sa så räknade vi med att försvinna från fuska.se förr eller senare eftersom

Många tyckte inte om reglerna på sidan och sättet sidan styrdes på

En bra relation till varandra var just vad som gjorde gruppen speciell. Dessutom var gruppen länge ett gratisforum fastän det systemet var borta för länge sedan, eftersom gruppen skapades när den fortfarande kunde vara gratis.

Förutom det så kan jag hålla med om att gruppforumet tekniskt sett inte skilde sig från de andra, förutom trådarna, medlemmarna, stämningen och alla såna små detaljer.

@Juicelol: För att ni ältar det som in i helvete.

↗ till inlägget

^ Precis det jag syftar på.

@Juicelol: Därför jag sa att ni kunde behålla det IRL.

↗ till inlägget

Nja nje njo. Jag påstod att Kattgruppens försvinnande sänkte aktiviteten på sidan.

Efter det har jag bara försvarat gruppen mot och ifrågasatt ZnKs påståenden.

I stort sett alla andra är ju inte här alls längre så några "vi" finns inte.

Bara för att kattgruppen hade aktiva medlemmar betyder det inte att det var en positiv sida av aktiviteten.

Det har jag inte sagt.

Eftersom det ledde till en trevligare stämning så ser jag inget negativt alls.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in