💬
Logga in
Fuska.se

Nintendo Kommer Med En Ny Consol

8 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

nintendo kommer med en ny consol den suger tycker jag ni kanske hörde om 3ds inte så illa med det men nu gör dem en 3D consol till tv där du ska ha 3D glasögon på dig det tycker jag är bara drygt snälla komentera den här consolen.

Nivå 3 · Lärling

oj och jag som tyckte det va jobbigt att gå på bio :P

Nivå 8 · Veteranfuskare

Köp den inte då?

Problem solved.

Nivå 7 · Fuskare

Fan fuska.se måste höja standarden på forumet! Höja ålders gränsen till åtminstone 13 år, ändra strukturen på deras forum samt fixa en "Aktuella ämnen" (likt Heta Ämnen på flashback).

OnT: Ja du kan inte skriva vad den heter, hur den ser ut eller nått? Ska man behöva googla för att sen komma till någon artikel eller något om konsollen? Ser ingen vits med denna tråd.

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Fan fuska.se måste höja standarden på forumet! Höja ålders gränsen till åtminstone 13 år, ändra strukturen på deras forum samt fixa en "Aktuella ämnen" (likt Heta Ämnen på flashback).

senaste inläggen

aktuella ämnen

Men nej, denna konsoll kommer knappast. Om den gör det så vill jag gärna ha en källa på det :)?

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare
Finns något som heter 1 april skämt, enough said.
1 Apr 2011
Nivå 8 · Veteranfuskare

Wtf?! är det april? xD

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

senaste inläggen

aktuella ämnen

Men nej, denna konsoll kommer knappast. Om den gör det så vill jag gärna ha en källa på det :)?

heh, skoj att man kan se alla trådar som är skapade i alla gruppforum ;<
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Ser man på! Borde fortfarande finnas i typ submenyn för forumet, under bannern. <_<

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in