dom ja vet
lego batman
lego indy
narnia prince caspian
nfs nost wanted
mass effect
cabelas african safari
kinect sports
dom ja vet
lego batman
lego indy
narnia prince caspian
nfs nost wanted
mass effect
cabelas african safari
kinect sports
Vad handlar detta om? Man kan ju maxa vilket spel som helst utan guld...
↗ till inläggetneeeVad handlar detta om? Man kan ju maxa vilket spel som helst utan guld...
jo, man kan maxa ALLA spel utan guld. Förutom till exempel Battlefield 1943 som bara är guld också för att det bara är multiplayer.
↗ till inläggetjo, man kan maxa ALLA spel utan guld. Förutom till exempel Battlefield 1943 som bara är guld också för att det bara är multiplayer.
Tänkt på att vissa spel, t.ex Halo3, behöver du Guld, för att köra online och göra Live achievements.
Ja men såna, men det är inte spelen direkt det är ju map packs som man får dem av.
Vad snackar du om? Man behöver Gold för att spela online, och många spel
har achievements som bara kan låsas upp i multiplayer online.
↗ till inläggetbra att du kunde förklara det för hanVad snackar du om? Man behöver Gold för att spela online, och många spel
↗ till inläggetFel fel fel, det är bra många spel man måste ha gold för att kunna få alla achievementsen, och man får inga achievements i map-packs (Man får maps, durr).Ja men såna, men det är inte spelen direkt det är ju map packs som man får dem av.
↗ till inläggetVad snackar du om? Man behöver Gold för att spela online, och många spel
Halo 3: Legendary Map Pack achievements till exempel.
↗ till inläggetMen...du behöver fortafarande gold för många achievements i många spel, då du av den simpla anledningen måste lira LIVE för att ha möjlighet att få dem (Som t.ex. achievementet "Over 9001" i Red Dead Redemtion där du skall få 9001 poäng i en och samma free-roam). Vilken del av det är det du inte förstår?Halo 3: Legendary Map Pack achievements till exempel.
Jag fattar vad ni menar nu. Jag är lite trög tänkt ibland. :P
Jaha nu fattar jag vad ni snakarbom!
Du som skrev detta borde skriva lite tydligare!!!
Nu under påsklovet så kunde man ju få guld-achievements, för att det var gratis guld vecka eller hur jag ska säga det, fast det kan ta upp till ett halvår/år för att det ska bli gratis guld igen.
Najs!
Rätt användbart!
not
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in