↗ till inlägget
Du menar att hela tiden göra nya konton, det går nog inte. För att registrera ett Spotify Free konto behöver man en invite.
Man kan göra 31 open-konton.
För att sedan lyssna på en varje dag.
Men VARFÖR ska man göra det, helt onödigt.
↗ till inlägget
Du menar att hela tiden göra nya konton, det går nog inte. För att registrera ett Spotify Free konto behöver man en invite.
Man kan göra 31 open-konton.
↗ till inläggetMan kan göra 31 open-konton.
Det finns säkert folk som kommer att göra det. Inte för att kunna lyssna på sin favorit låt mer än 5 gånger utan för att kunna lyssna mer än 10 timmar per månad. Det är bara att använda tjänsten mailinator.com för att skapa temporära email addresser.
↗ till inläggetInga problem för mig då. Kör med Premium för att slippa reklam och använda Spotify i mobilen. Ingen stor summa att betala heller.Inget händer med Unlimited och Premium.
↗ till inläggetInga problem för mig då. Kör med Premium för att slippa reklam och använda Spotify i mobilen. Ingen stor summa att betala heller.
Det är ingen stor summa pengar men vissa kanske inte har kreditkort som är det enda betalningsalternativet.
↗ till inläggetDär har du fel , jag köper premium från pressbyrån och aktiverar det men den kod jag får på ett kvitto.
Det är ingen stor summa pengar men vissa kanske inte har kreditkort som är det enda betalningsalternativet.
↗ till inläggetDu kan köpa med kontant på pressbyrån har jag för mig?
OffTopic: Sluta med den där jävla texten...
↗ till inläggetDär har du fel , jag köper premium från pressbyrån och aktiverar det men den kod jag får på ett kvitto.
Fan vad nice, jag åkter dit imorgon och köper det då. :D
↗ till inläggetSnacka om dubbelmoral.Fan vad nice, jag åkter dit imorgon och köper det då. :D
↗ till inläggetIndeed...Snacka om dubbelmoral.
Hört talas om sarkasm? :_ :_ :_Indeed...
Funderat på att skita i sarkasm eftersom detta är internet? Sarkasm funkar inte särskilt bra här.
Kommer nog fortsätta med spotify, blir att skaffa ultimate.
Närmast Pressbyrån ligger i Birsta, 5/6 mil från mitt hus.
↗ till inläggetKommer nog fortsätta med spotify, blir att skaffa ultimate.
Närmast Pressbyrån ligger i Birsta, 5/6 mil från mitt hus.
Det går att köpa på 7 Eleven också, fast det kanske ligger ännu längre bort.
Sen ni som tycker om Grooveshark som den "lagliga" versionen.
Grooveshark är inte lagligt, enligt användaravtalet så ger dem vi medlemmar där allt ansvar också.
↗ till inläggetSen ni som tycker om Grooveshark som den "lagliga" versionen.
Grooveshark är inte lagligt, enligt användaravtalet så ger dem vi medlemmar där allt ansvar också.
Vem bryr sig om det är lagligt eller inte. Jag bryr mig bara om att är gratis. ;)
Varför inte betala 49 kr per månad?
Blir runt 600 kr på ett år.
och jag skulle gissa på att era jeans kostar runt 600 kr också.
lätt värt.
Själv så är jag glad för att det ska bli begränsad tid på Spotify. Då får jag en anledning att skaffa Unlimited så jag slipper reklam. Att behöva gå in på internet hela tiden för att lyssna på musik skulle ändå bara bli jobbigt och jag har ändå använt Spotify så mycket att det skulle kännas konstigt att använda något annat musikprogram som tex Grooveshark.
Köpte själv precis en månad med unlimited, känns som jag kan avvara 49kr för att kunna lyssna på obegränsat med musik när jag lirar. Det skulle aldrig falla mig in att börja använda Grooveshark då jag hatar det av den simpla anledningen att det inte är kompatibelt med mediaknapparna på tangentbordet såsom "Play" osv.
Jag funderar på att köpa telefonen Xperia Arc med Telia abonnemang och tydligen så får man Spotify Premium i 3 månader. Jag vill inte ens ha Spotify Premium då jag lyssnar på Grooveshark och att man får Spotify Premium på köpet är ju fel då kostnaden för det 3 månader långa abonnemanget läggs till i det totala priset. :angry:
↗ till inläggetLife is a bitch.Jag funderar på att köpa telefonen Xperia Arc med Telia abonnemang och tydligen så får man Spotify Premium i 3 månader. Jag vill inte ens ha Spotify Premium då jag lyssnar på Grooveshark och att man får Spotify Premium på köpet är ju fel då kostnaden för det 3 månader långa abonnemanget läggs till i det totala priset. :angry:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in