Spelar Renegade Paintball, askul spel! :D
Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?
Spelar Renegade Paintball, askul spel! :D
Laddade ner Minecraft idag, har spelat hela kvällen. Hittade Coal och Iron Ore nästan direkt efter att jag byggt upp huset :3 Blev glad 8D
↗ till inläggetÅh, hatar den bossen.Det är tisdag och det är regnigt ute. Det bäddar upp till en dag fylld med spelmagi! På schemat står det Lost Planet 2 så vi drar igång med det! Samtidigt följer jag Starcraft-festen på justin.tv där eliten kommer göra upp!
Streaminglänk nedan!
http://www.justin.tv/dreamhacktv#/w/1074019184
Åter till Lost Planet 2. Capcom är ju mycket för sina cutscenes och det är jag också. Dom är snygga att se på. Dock känner jag att spelflödet kan förstöras lite då kapitel klaras på ca 10 minuter och man stannar upp för att få ett betyg på hur bra man klarat ett specifikt kapitel. Men att Lost Planet 2 är snyggt och har väldigt kreativa bossar kan ingen ta ifrån dom!
Nja, efter att ha suttit vidare med lost Planet 2 någon timme så kan man väll konstatera att det händer väldigt mycket i spelet. Mötte en boss samtidigt som man var på ett tåg och det skedde så mycket saker samtidigt, det var en karta på tåget, det blinkade överallt, man fick otydliga meddelande om vad man skulle göra. Men huvuduppdraget var egentligen bara att sätta sig vid kanonen på tåget och skjuta ner bossen, svårare än då var det inte men det känns som att Lost Planet 2 gör det svårare än vad det egentligen behöver vara. Man dör rättså mycket i Lost Planet 2, eller iallafall jag. Oftast har man ingen aning om hur det skedde heller. Det blir en slags hatkärlek till spelet och därför spelar jag vidare.
Tog ett tag att få ner denna rackaren!
Försöker som sagt följa Starcraft matcherna från Dreamhack Stockholm men streamingen fungerar sådär.
Önskar er en fortsatt trevlig dag!
Ont: Spelar som Imperial på Morrowind. Mysigaste spelet nånsin!
levlar i gh wor och går upp i world ranking är nu nr17143
Just nu spenderar jag min mesta tid vid datan i Minecraft :)
Väntar på att mitt förhandsbokade Mortal Kombat till ps3an ska komma, sett fram emot det i flera år.
↗ till inläggetLaddade ner Minecraft idag, har spelat hela kvällen. Hittade Coal och Iron Ore nästan direkt efter att jag byggt upp huset :3 Blev glad 8D
↗ till inläggetNekoCraft.dlinkddns.com? :DJust nu spenderar jag min mesta tid vid datan i Minecraft :)Väntar på att mitt förhandsbokade Mortal Kombat till ps3an ska komma, sett fram emot det i flera år.
OnTopic: Spelar med mina spelare, dom flesta som kommer in är nya, så det blir mest skit.
Men visst har vi några bra spelare också :3
Spelar mest minecraft, men TF2 och DiRT 2 är kul dom med :>
Fixade mina sista achievements i GH:WoR, som egentligen var
rätt jävla lätt, och lägger upp fler Rock Band-trumvideor i dålig kvalitet på tuben.
↗ till inläggetB)NekoCraft.dlinkddns.com? :D
OnTopic: Spelar med mina spelare, dom flesta som kommer in är nya, så det blir mest skit.
Men visst har vi några bra spelare också :3
Spelar mest minecraft, men TF2 och DiRT 2 är kul dom med :>
OnT: Lirar lite Minecraft med moddet Millénaire :P. .
Spelar ett par spel samtidigt just nu.
Har påbörjat ett nytt äventyr i Elibe där jag som taktiker leder min grupp med äventyrare tillsammans med prinsessan Lyndis.
Jag fortsätter samtidigt att leta efter Mario i spökhuset jag ärvt.
Och till sist levlar jag upp mig själv i modern warfare 2
Spelar massor av Minecraft (både singel och multiplayer). Hittade guld för första gången. Yay :D
Har klarat ut Force Unleashed 2 och fått 1000G på det.
Har klarat några bonusbanor i ilomilo.
Köpt Raskulls DLC 2 och fått alla achievements i den.
Försökt låsa upp The Kid i Super Meat Boy.
↗ till inläggetSpelar ett par spel samtidigt just nu.
Har påbörjat ett nytt äventyr i Elibe där jag som taktiker leder min grupp med äventyrare tillsammans med prinsessan Lyndis.
Jaha. Då var det dags igen då. Varje gång jag ser ett Fire Emblem-screenshot så bara
MÅSTE jag spela igenom skiten ):
Det har blivit en sen natt med boysen som precis lämnat soffan för att bege sig hem till sitt eget. Ingen av oss jobbar imorgon därav anledningen till den exremt sena söndagsskvällen som nu gått över till ja..kan man kalla det tidig måndagsmorgon? Jag behöver i alla fall inte gå upp tidigt imorgon. Fick äga mina polare i lite FIFA 11 och Modern Warfare 2 samt lite co-op. Men så är det ju när man är den enda i sammanhanget som äger en Xbox 360, man blir överlägsen. Fortfarande kul att lira så klart.
Jag ska reflektera lite över Lost Planet 2 som jag faktiskt spelade ut tidigare idag runt 21 snåret. Jag känner mig faktiskt lite besviken. Jag minns tillbaka till år 2007 när otippade Lost Planet: Extreme Condition kom och förvånade oss med sina glammiga bossar och sitt extremt täta snöväder. Bossarna finns kvar i Lost Planet 2 och är faktiskt några av de bästa spelmomenten i uppföljaren men jag saknar ta mig tusan just snön! Lost Planet för mig förknippas med en svinkall planet med ruskigt snöoväder och den tjockaste snön du kan tänka dig. I Lost Planet 2 reducerar man ju antalet snöflingor drastiskt och fokuserar mer på torr sand och tät djungel. Vilket dom gör helt okej men enligt mig tar dom bort något som var så fint för just Lost Planet idén och hela franschiset.
Det finns fler saker jag inte gillar i Lost Planet 2. Att det blir ett spel som nästan försöker vara en science-fiction film genom att överproducera cutscenes istället för att fokusera mer på t.ex kontrollen och känslan. Man kan tydligt se att man lagt ner mycket tid på att få in en maffig story som man i tidigt skede inte bryr sig så mycket om p.g.a dålig översättning eller bara allmänt "corny lines".
Enligt mig är Lost Planet ett par snäpp bättre än sin uppföljare. Precis som Halo och Halo 2, precis som Crackdown och Crackdown 2. Två uppföljare som jag haft höga förväntningar på som jag nu spelat detta året och blivit besviken på. Och då är jag ingen kräsen gamer som ändå tycker att Mindjack var "helt okej".
God morgon Fuska.
Ska till en kompis och lana accension på cod.
↗ till inlägget:D
Älskar fortfarande dina updates.
OnT: Minecraft. :)
Whoops! :P
Ska fortsätta spela det underbara Trine!
Installerar Portal 2 :D
Spelar Killzone 3.