💬
Logga in
Fuska.se

Återinföra Spelhörnan På Fuska.se

51 svar · startad

↗ till inlägget

Dessa är ju moderatorer: Boffaroffe, Draghon, Nafrali, nico, Raptomex, Slasktratt, Xade.

Jag tycker att om man är moderator bör man vara något aktiv. Om man på något vis inte kan vara aktiv så tycker jag att man inte behöver vara modd.

Speciellt Nafrali, nico och Slasktratt. Dem är väldigt oaktiva, om fallet är så att dem är aktiva men inte i forumet så kan dem ju stanna, men bättre med bara aktiva moderatorer. Onödigt med oaktiva sådana :).

Sen räcker det ju med tre-fyra moderatorer, såklart. Bara dom är aktiva.

Japp det är dom som är moderater men jag tycker att du borde vara moderat om du nu är tillräcklig gammal. :)

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator
↗ till inlägget

Japp det är dom som är moderater men jag tycker att du borde vara moderat om du nu är tillräcklig gammal. :)

Jag är väl lite smått en moderat, men jag tror inte att dem andra är det.
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #43
↗ till inlägget

Jag är väl lite smått en moderat, men jag tror inte att dem andra är det.

Draghon är också ganska aktiv här. ;)

16 Apr 2011
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Draghon är också ganska aktiv här. ;)

moderat = politiker

moderator = det du försöker diskutera

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #45
↗ till inlägget

moderat = politiker

moderator = det du försöker diskutera

Varför quote:a du mig istället för Raptomex?

EDIT: Admin verkar inte tillåta dubbel quotes. Om man quote:ar ett inlägg så försvinner quotens i det föregående inlägget.

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator
↗ till inlägget

Varför quote:a du mig istället för Raptomex?

EDIT: Admin verkar inte tillåta dubbel quotes. Om man quote:ar ett inlägg så försvinner quotens i det föregående inlägget.

"Sportssnubben" sa att vi var moderater, jag svarade att jag var lite av en moderat men tror inte att dem andra moderatorerna är moderater. Se JosJuice inlägg ovan. Och jag antar att han citerade dig pga att du inte visste skillnaden mellan en moderat och en moderator.
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #47
↗ till inlägget

"Sportssnubben" sa att vi var moderater, jag svarade att jag var lite av en moderat men tror inte att dem andra moderatorerna är moderater. Se JosJuice inlägg ovan. Och jag antar att han citerade dig pga att du inte visste skillnaden mellan en moderat och en moderator.

Moderat och Moderator är så lika varandra så de är lätt att blanda ihop dom.

Moderat

Moderater

Moderatorerna

Moderaten

Moderatorn

Moderatorerna

Moderatoren

Böjningen gick inte så bra. Får kolla i svenska akademins ordlista. :P

Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Moderat och Moderator är så lika varandra så de är lätt att blanda ihop dom.

Moderat

Moderater

Moderatorerna

Moderaten

Moderatorn

Moderatorerna

Moderatoren

Böjningen gick inte så bra. Får kolla i svenska akademins ordlista. :P

Moderat

Moderater

Moderaterna

Moderaten

Moderatorn

Moderatorerna

Moderatoren

Seriöst.

17 Apr 2011
Nivå 8 · Veteranfuskare

Modsen har också ett liv utanför fuska/ - Internet. Sen om man är mod betyder det inte att man ska diskutera varje ämne, det innebär att du har koll på att regler följs, att du bekräftar nyheter och att du bemöter frågor ifrån medlemmar. Sen om en mod vill delta i en diskussion om något ämne är det upp till den.

/Ryssfemma

18 Apr 2011
↗ till inlägget

Visst, jag anser också att man bör göra något åt detta. Att ha 2 inaktiva mods låter inte vettigt för fem öre. Å andra sidan vi mods som är aktiva klarar mycket gott och väl med att sköta sidan så i nuläget behöver vi inte riktigt fler mods.

Sedan att samma medlemmar dyker upp i de flesta diskussioner som har med fuska.se's utveckling att göra börjar bli irriterande. Dessa medlemmar som har blivit bannade har även blivit det av jävligt vettiga skäl. Dem fick flera chanser att bättra sig, men dem gjorde inte det. Nånstans får det vara nog. Fuska.se har ett regelsystem som varje medlem ska följa, gör man inte det så får man ta konsekvenser. WASD är ett exemplar på det, han varken gillade reglerna eller följde dem och för att vara medlem här så ska man följa reglerna. Jag gillar inte att lägga ut min tid på onödigt arbete, dessa medlemmar var onödigt arbete och jag är bara glad att dem är borta.

Ja eller hur modsen klarar detta hur bra som hellst!

Så inget snack om att det ska vara mer mods.

Bra att många följer reglerna nu. (som jag har sett det!)

24 Apr 2011
Nivå 4 · Lärling

Tycker som andra. Byt ut/ta bort inaktiva mods.

Och klart man vill ha tillbaka spelhörnan! :)

29 Apr 2011
Nivå 7 · Fuskare

Ser bara Rapto som är aktiv, borde skaffa några nya.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in