↗ till inläggetAlla sakerna i lava huset var saker från min kista, smart att ta saker från admin?Jo, huset bredvid mitt hus (Det under trädet) och lava huset vid spawnen är inte så fina längre
Jävla nöt.
↗ till inläggetAlla sakerna i lava huset var saker från min kista, smart att ta saker från admin?Jo, huset bredvid mitt hus (Det under trädet) och lava huset vid spawnen är inte så fina längre
Jävla nöt.
Skulle vilja joina.
IGN: staab
↗ till inläggetDone.Skulle vilja joina.
IGN: staab
Sen till dem som vill joina skriv inte bara att ni vill joina, ni måste skriva era in-game namn också.
↗ till inläggetVadå det finns väl ingen whitelist??Done.
Sen till dem som vill joina skriv inte bara att ni vill joina, ni måste skriva era in-game namn också.
Btw kör du bukkit? Om du inte gör det så gör det så du kan fixa lite plugins ;)
Edit: SRRY! Såg inte att du skaffat whitelist :(
IGN: DjLudde
↗ till inläggetDu griefade från mig så du är tyvärr permanent bannad från servern.Vadå det finns väl ingen whitelist??
Btw kör du bukkit? Om du inte gör det så gör det så du kan fixa lite plugins ;)
Edit: SRRY! Såg inte att du skaffat whitelist :(
IGN: DjLudde
Tror du att du skulle kunna släppa in mig? :3
ING: Zlatan1
↗ till inläggetDone.Tror du att du skulle kunna släppa in mig? :3
ING: Zlatan1
Gör inget dumt inne på servern bara, du kommer ej bli förlåten ifall du gör det.
Jag är en snäll pöjk.
ING: Snegurka
Skriv in mig på whitelist
IGN: Najca
↗ till inläggetDu är redan med på whitelist, men om du var med DjLudde och griefade mina saker så bannar jag dig.Skriv in mig på whitelist
IGN: Najca
↗ till inläggetHade du stått framför mej och hävdat överstående hade jag slagit dej i ansiktet för jag blir så JÄÄÄÄVLA FÖRBANNAD när folk hävdar att jag gjort sakar jag inte gjort!Du griefade från mig så du är tyvärr permanent bannad från servern.
Ta bort perma ban tack för du kan omöjligt ha bevis eftersom jag inte gjort ett piss...
↗ till inläggetSakerna som var i ditt lilla crib talar på motsatsen.Hade du stått framför mej och hävdat överstående hade jag slagit dej i ansiktet för jag blir så JÄÄÄÄVLA FÖRBANNAD när folk hävdar att jag gjort sakar jag inte gjort!
Ta bort perma ban tack för du kan omöjligt ha bevis eftersom jag inte gjort ett piss...
Hade velat se dig ens försöka slå mig i ansiktet. Var snäll nu och lämna den här tråden, du är inte välkommen här eller på servern efter det uttalandet.
↗ till inläggetSakerna som var i ditt lilla crib talar på motsatsen.
Hade velat se dig försöka ens slå mig i ansiktet. Var snäll nu och lämna den här tråden, du är inte välkommen här eller på servern efter det uttalandet.
Ursäkta att jag lätt blir förbannad men skit i mej, det här är ett bevis på hur dålig security de e på din server...
Jag hade ett litet hus har jag för mej där jag hade lite wood tror jag men det byggde jag dagen efter du lade upp servern på forumet, jag försökte hjälpa dej genom att tipsa om plugins som stoppar griefing och som tack bannar du mej?
Jävligt dålig stil... Jag driver en egen server och vet hur jobbigt det är med griefers och tro det elr ej men jag har aldrig blivit bannad förut...
Erkänn att du har failat istället för att kaxa... Du är ju förfan 19!
↗ till inläggetJag har inte fått ett enda tips från dig.Ursäkta att jag lätt blir förbannad men skit i mej, det här är ett bevis på hur dålig security de e på din server...
Jag hade ett litet hus har jag för mej där jag hade lite wood tror jag men det byggde jag dagen efter du lade upp servern på forumet, jag försökte hjälpa dej genom att tipsa om plugins som stoppar griefing och som tack bannar du mej?
Jävligt dålig stil... Jag driver en egen server och vet hur jobbigt det är med griefers och tro det elr ej men jag har aldrig blivit bannad förut...
Erkänn att du har failat istället för att kaxa... Du är ju förfan 19!
Jag trodde jag inte behövde installera massa plugins för att göra servern ultra säker, men den saken bevisa ju du.
Så alla nödvändiga plugins är nu installerade & whitelist är på, jag tackar dig.
Tänker inte ens gå in på vart jag var kaxig för det vet du själv att du bara hittar på.
↗ till inläggetVisst fortsätt vara omogen och hävda att du har rätt när du vet att du har fel...Jag har inte fått ett enda tips från dig.
Jag trodde jag inte behövde installera massa plugins för att göra servern ultra säker, men den saken bevisa ju du.
Så alla nödvändiga plugins är nu installerade & whitelist är på, jag tackar dig.
Tänker inte ens gå in på vart jag var kaxig för det vet du själv att du bara hittar på.
Jag tipsade om bukkit där du lätt kan fixa plugins...
Jag förväntar mej inte att bli whitelistad på din server eftersom att du har bestämt att du inte gillar mej men jag förväntar mej en ursäkt för att du hävdar att jag griefar...
↗ till inläggetDen delen sköter min hoste så bra själv, sen att man måste vänta på en update från bukkit för 1.5 är en annan femma.Visst fortsätt vara omogen och hävda att du har rätt när du vet att du har fel...
Jag tipsade om bukkit där du lätt kan fixa plugins...
Jag förväntar mej inte att bli whitelistad på din server eftersom att du har bestämt att du inte gillar mej men jag förväntar mej en ursäkt för att du hävdar att jag griefar...
Jag har rätt, du har fel. Du kan diskutera detta vidare med mig på PM om du vill det.
För detta hör inte hemma i denna tråd.
Joinar gärna;)
IGN:Vickr
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in