Hoppa till innehåll

Minecraft Server, 10 Slots.


Nomatic
 Dela

Rekommendera inlägg

Vadå det finns väl ingen whitelist??

Btw kör du bukkit? Om du inte gör det så gör det så du kan fixa lite plugins ;)

 

Edit: SRRY! Såg inte att du skaffat whitelist :(

IGN: DjLudde

Du griefade från mig så du är tyvärr permanent bannad från servern.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 60
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Du griefade från mig så du är tyvärr permanent bannad från servern.

Hade du stått framför mej och hävdat överstående hade jag slagit dej i ansiktet för jag blir så JÄÄÄÄVLA FÖRBANNAD när folk hävdar att jag gjort sakar jag inte gjort!

Ta bort perma ban tack för du kan omöjligt ha bevis eftersom jag inte gjort ett piss...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Hade du stått framför mej och hävdat överstående hade jag slagit dej i ansiktet för jag blir så JÄÄÄÄVLA FÖRBANNAD när folk hävdar att jag gjort sakar jag inte gjort!

Ta bort perma ban tack för du kan omöjligt ha bevis eftersom jag inte gjort ett piss...

Sakerna som var i ditt lilla crib talar på motsatsen.

 

Hade velat se dig ens försöka slå mig i ansiktet. Var snäll nu och lämna den här tråden, du är inte välkommen här eller på servern efter det uttalandet.

Redigerat av Nomatic
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sakerna som var i ditt lilla crib talar på motsatsen.

 

Hade velat se dig försöka ens slå mig i ansiktet. Var snäll nu och lämna den här tråden, du är inte välkommen här eller på servern efter det uttalandet.

Ursäkta att jag lätt blir förbannad men skit i mej, det här är ett bevis på hur dålig security de e på din server...

 

Jag hade ett litet hus har jag för mej där jag hade lite wood tror jag men det byggde jag dagen efter du lade upp servern på forumet, jag försökte hjälpa dej genom att tipsa om plugins som stoppar griefing och som tack bannar du mej?

Jävligt dålig stil... Jag driver en egen server och vet hur jobbigt det är med griefers och tro det elr ej men jag har aldrig blivit bannad förut...

Erkänn att du har failat istället för att kaxa... Du är ju förfan 19!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ursäkta att jag lätt blir förbannad men skit i mej, det här är ett bevis på hur dålig security de e på din server...

 

Jag hade ett litet hus har jag för mej där jag hade lite wood tror jag men det byggde jag dagen efter du lade upp servern på forumet, jag försökte hjälpa dej genom att tipsa om plugins som stoppar griefing och som tack bannar du mej?

Jävligt dålig stil... Jag driver en egen server och vet hur jobbigt det är med griefers och tro det elr ej men jag har aldrig blivit bannad förut...

Erkänn att du har failat istället för att kaxa... Du är ju förfan 19!

Jag har inte fått ett enda tips från dig.

Jag trodde jag inte behövde installera massa plugins för att göra servern ultra säker, men den saken bevisa ju du.

 

Så alla nödvändiga plugins är nu installerade & whitelist är på, jag tackar dig.

Tänker inte ens gå in på vart jag var kaxig för det vet du själv att du bara hittar på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...