💬
Logga in
Fuska.se

Minecraft Server, 10 Slots.

60 svar · startad

↗ till inlägget

Du är redan med på whitelist, men om du var med DjLudde och griefade mina saker så bannar jag dig.

Va? Jag har inte gjort ett skit!

Vafan beskyller du mig för?

Trådstartare #42
↗ till inlägget

Va? Jag har inte gjort ett skit!

Vafan beskyller du mig för?

Beskyller inte, ber om ursäkt om det framstod så.

Var mer en muntlig varnig, ber om ursäkt.

↗ till inlägget

Honom ber du om ursäkt men inte mej...

Kan du bara vara snäll och whitelista mej så jag får köra för de finns knappt några 1.5 servrar, du får ge mej en chans och inte bara hävda att jag griefar utan anledning...

↗ till inlägget

Plus jag läser för snabbt för min hjärna att uppfatta, läste "Du är redan på whitelist, men du var med DjLudde och griefade så du är bannad" :P

De är fan inte kul att alla på fuska förutom jag kör på samma server pga att jag är bannad utan anledning... -.-

21 Apr 2011
↗ till inlägget

De är fan inte kul att alla på fuska förutom jag kör på samma server pga att jag är bannad utan anledning... -.-

Knappast alla, dessutom pekade alla bevisen mot dig och faktumet att du bara whinar om det hjälper dig inte direkt.

↗ till inlägget

Knappast alla, dessutom pekade alla bevisen mot dig och faktumet att du bara whinar om det hjälper dig inte direkt.

Du hade också whinat om du blivit bannad utan anledning, och jag fattar inte hur alla bevis kan peka mot mej?

IGN:

Senast ändrad:

Trådstartare #49
↗ till inlägget

IGN: TeamCupa

:)

Done.

IGN: kerex132

Jag är erfaren minecraft spelare har spelat sen starten och jag vet alla regler släpp in mig :)

↗ till inlägget

Du hade också whinat om du blivit bannad utan anledning, och jag fattar inte hur alla bevis kan peka mot mej?

Nej, jag skulle letat upp en ny server bara. Ta det här med Nomatic i PM eller IRL ärsom du ska slå han i ansiktet xD

Trådstartare #52
↗ till inlägget

IGN: kerex132

Jag är erfaren minecraft spelare har spelat sen starten och jag vet alla regler släpp in mig :)

Done.

Då förväntar jag mig att du uppför dig exemplariskt (:

25 Apr 2011

Var snäll och whitelista mig :)

Har 2 igns, "Love1337" Och "Ipor22".

Lånar några vänners acc tills jag kan köpa minecraft.....

Jag griefar inte, har varit inne på servern förut

26 Apr 2011

IGN: Skumbananen

jag har spelat minecraft ett tag nu och tycker om att bygga, jag lovar att inte griefa. Jag skulle gärna vilja spela på din server :)

12 May 2011

IGN:Vickr

13 May 2011

IGN: Harry_the_Chef

Trådstartare #57
Har lagt ner servern pga bristande intresse.
24 May 2011

Jag tycker du borde ge servern en chans igen. Att spela singleplayer hela tiden är riktigt tråkigt.

29 Sep 2011

Whitelista mig :)

Vill gärna spela på din server!

Jag är premium så jag kommer att kunna gå in.

EDIT:

Såg inte att du har lagt ner det :/

Senast ändrad:

30 Sep 2011

Outdated server? Är den igång? :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in