↗ till inläggetVa? Jag har inte gjort ett skit!Du är redan med på whitelist, men om du var med DjLudde och griefade mina saker så bannar jag dig.
Vafan beskyller du mig för?
↗ till inläggetVa? Jag har inte gjort ett skit!Du är redan med på whitelist, men om du var med DjLudde och griefade mina saker så bannar jag dig.
↗ till inläggetBeskyller inte, ber om ursäkt om det framstod så.Va? Jag har inte gjort ett skit!
Var mer en muntlig varnig, ber om ursäkt.
↗ till inläggetHonom ber du om ursäkt men inte mej...Beskyller inte, ber om ursäkt om det framstod så.
Kan du bara vara snäll och whitelista mej så jag får köra för de finns knappt några 1.5 servrar, du får ge mej en chans och inte bara hävda att jag griefar utan anledning...
↗ till inläggetPlus jag läser för snabbt för min hjärna att uppfatta, läste "Du är redan på whitelist, men du var med DjLudde och griefade så du är bannad" :PBeskyller inte, ber om ursäkt om det framstod så.
De är fan inte kul att alla på fuska förutom jag kör på samma server pga att jag är bannad utan anledning... -.-
↗ till inläggetDe är fan inte kul att alla på fuska förutom jag kör på samma server pga att jag är bannad utan anledning... -.-
Knappast alla, dessutom pekade alla bevisen mot dig och faktumet att du bara whinar om det hjälper dig inte direkt.
↗ till inläggetDu hade också whinat om du blivit bannad utan anledning, och jag fattar inte hur alla bevis kan peka mot mej?Knappast alla, dessutom pekade alla bevisen mot dig och faktumet att du bara whinar om det hjälper dig inte direkt.
IGN:
↗ till inläggetDone.IGN: TeamCupa
:)
IGN: kerex132
Jag är erfaren minecraft spelare har spelat sen starten och jag vet alla regler släpp in mig :)
↗ till inläggetDu hade också whinat om du blivit bannad utan anledning, och jag fattar inte hur alla bevis kan peka mot mej?
Nej, jag skulle letat upp en ny server bara. Ta det här med Nomatic i PM eller IRL ärsom du ska slå han i ansiktet xD
↗ till inläggetDone.IGN: kerex132
Jag är erfaren minecraft spelare har spelat sen starten och jag vet alla regler släpp in mig :)
Då förväntar jag mig att du uppför dig exemplariskt (:
Var snäll och whitelista mig :)
Har 2 igns, "Love1337" Och "Ipor22".
Lånar några vänners acc tills jag kan köpa minecraft.....
Jag griefar inte, har varit inne på servern förut
IGN: Skumbananen
jag har spelat minecraft ett tag nu och tycker om att bygga, jag lovar att inte griefa. Jag skulle gärna vilja spela på din server :)
IGN:Vickr
IGN: Harry_the_Chef
Jag tycker du borde ge servern en chans igen. Att spela singleplayer hela tiden är riktigt tråkigt.
Whitelista mig :)
Vill gärna spela på din server!
Jag är premium så jag kommer att kunna gå in.
EDIT:
Såg inte att du har lagt ner det :/
Outdated server? Är den igång? :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in