💬
Logga in
Fuska.se

Längsta Bot Tid?

43 svar · startad · 🔒 låst

Trådstartare #1

vad är den längsta tiden ni har bottat?

posta gärna bilder som visar det :)

min längsta är 322 timmar.

trodde jag skulle bli bannad när jag kom hem från ett badhotell som vi var på i 8 dagar.

hade haft på botten några dagar före vi åkte. men glömde på den så när jag kom hem var min dator på och när jag öppnade den så var min skiller där och bottade. har inte blivit resetad elr bannad ennu men är inte förvånad om jag blir det.

post-97820-1301599857_thumb.jpg

Senast ändrad:

Holy sh*t!

Mitt är typ 12h.

16 timmar

1 Apr 2011
Trådstartare #4

har inte blivid bannad ennu

Senast ändrad:

↗ till inlägget

trodde jag skulle bli bannad när jag kom hem från ett badhotell som vi var på i 8 dagar.

hade haft på botten några dagar före vi åkte. men glömde på den så när jag kom hem var min dator på och när jag öppnade den så var min skiller där och bottade. har inte blivit resetad elr bannad ennu men är inte förvånad om jag blir det.

Wow, datorn måste tagit lite stryk av att användas intensivt i 322h

↗ till inlägget

Wow, datorn måste tagit lite stryk av att användas intensivt i 322h

Det tror jag inte, men hans föräldrar kommer få spader när dom ser elräkningen

Fan vad sugen jag blev på att botta lite runescape!

Trådstartare #8

haha, elräkningen :P ;: ;: ;: ;:

Senast ändrad:

2 Apr 2011

30 timmar

3 Apr 2011

0 timmar, gillar att spela legit ;P

5 Apr 2011
↗ till inlägget

Hur många willows fick du då ? :)
Trådstartare #12
↗ till inlägget

Hur många willows fick du då ? :)

minns inte för jag droppade dem
13 Apr 2011

Cirka 8 timmar är min längsta tid då jag sällan använder botten på min nya dator.

16 Apr 2011

Mitt nya rekord än så länge

post-90697-1302949689_thumb.png

17 Apr 2011

BurnedBanana har printscreenat precis när botten startar. Det står 695 logs/hr men 0 xp och profit. Det är för att botten startar på max och går nedåt snabbt. Det är därför alla gained levels och sånt är övertäckt, han har inte tagit några.

Jag har ingen print screen men jag hade på Epicbot Free Fisher i 63 timmar på raken en gång.

18 Apr 2011

Det jag reagerar på är att det står 659 logs/hr vilket betyder att han skulle ha fått över 212k logs. Vilket skulle gett över 14M exp (men han verkar inte ha 99 wc på nån av sina gubbar).

↗ till inlägget

Det jag reagerar på är att det står 659 logs/hr vilket betyder att han skulle ha fått över 212k logs. Vilket skulle gett över 14M exp (men han verkar inte ha 99 wc på nån av sina gubbar).

Precis.
26 Apr 2011

post-98642-1303846430_thumb.png

Här hade jag 37 timmar :D Men datan var ju så slö :o ..

29 Apr 2011

uhh, ser ni inte under botten, det står att den har gjort ett par events så jag tror på honom:) han hade twin eventen...

Trådstartare #20

det här accet blev bannat :(

och ja, jag fick 99 i wc med han

men jag har 1 skiller kvar :) är 94 i wc med han.

Senast ändrad:

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.