Självklart, awesome. B)
Gillar Du Användaren Ovanför?
Oh ja :D
du verkar sjysst :lol:
Duger, du verkar schysst.
Totalt älskar.
↗ till inläggetTotalt älskar.
Du behöver inte upprepa det:
http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...t&p=1867735
Gillar inte dig, lolkfezt aka CrazyCake.
↗ till inläggetKände att du inte riktigt visste om detta, även om jag redan hade berättat det för dig. Så jag vart ju tvungen. Och som jag har sagt förut, ge mig ett jävla bevis eller sluta kalla mig CC.Du behöver inte upprepa det:
http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...t&p=1867735
Gillar inte dig, lolkfezt aka CrazyCake.
↗ till inläggetKände att du inte riktigt visste om detta, även om jag redan hade berättat det för dig. Så jag vart ju tvungen. Och som jag har sagt förut, ge mig ett jävla bevis eller sluta kalla mig CC.
Kan du sluta spamma ner min tråd? Om du vill säga något så gör det via PM. Och jag kommer inte att sluta kalla dig CC förrän du har bevisat att du INTE är CC.
↗ till inläggetvi spammar din tråd hur mycket vi villKan du sluta spamma ner min tråd? Om du vill säga något så gör det via PM. Och jag kommer inte att sluta kalla dig CC förrän du har bevisat att du INTE är CC.
jag gillar inte dig och har aldrig gjort och kommer aldrig göra ditt troll
↗ till inläggetvi spammar din tråd hur mycket vi vill
jag gillar inte dig och har aldrig gjort och kommer aldrig göra ditt troll
Sen när blev jag ett troll?
Gillar inte dig heller då du är så långsint och inte kan förlåta mig för att jag kallade dig och flera andra småbarn.
↗ till inläggetdu är bara ett stört troll som gillar att förstöra trådar och spammaSen när blev jag ett troll?
Gillar inte dig heller då du är så långsint och inte kan förlåta mig för att jag kallade dig och flera andra småbarn.
↗ till inläggetdu är bara ett stört troll som gillar att förstöra trådar och spamma
Vilka trådar har jag förstört / spammat då? Ge mig länkar till de trådarna i så fall.
Go Woody.
CharlesIngvar, snälla dra. Du börjar gå en på nerverna.
Du är cool, som en veteran här på fuska
Hatar dig =)
↗ till inläggetHatar dig =)
Har inte sett dig här så många gånger tidigare men du verkar vara en schysst typ.
Har inte hittat en anledning att inte gilla dig, vilket är en bedrift på en anonym sida. Så ja, du är helt okej.
Respekterar dig! :)
Vet inte vem du är men du verkar jobbig