💬
Logga in
Fuska.se

Takis Rumpa

28 svar · startad

↗ till inlägget

Nu hoppar vi till slutsatser, klart det visuella är viktigt.

Allt blir bara bättre med ett personligt djup som man gillar

Det håller jag med om. Men det personliga djupet skapar man ju själv åt tjejen. Har du till exempel aldrig blivit blixtkär i en snygg tjej du ser på stan? Det är ju det fysiska man går igång på först, sedan fantiserar man själv en personlighet åt tjejen. Inte fasiken går man fram och frågar ut kvinnor hur dom är.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Inte fasiken går man fram och frågar ut kvinnor hur dom är.

Men en god idé är att bjuda ut dem.
↗ till inlägget

Men en god idé är att bjuda ut dem.

Jomen så går det ju inte till i praktiken. Du går inte fram till en okänd skönhet och frågar ut henne.

Poängen med speltjejer är att de kan vara precis som man vill ha dom. Även om deras personlighet inte är superdetaljerad ser jag bara det som en fördel - det gör ju att man själv kan fantisera ihop personligheten åt dom.

En annan sak som är intressant är att detta forum mest bebos av tonåringar, right? Som tonåring har man oftast en mer, vad ska man säga, personlig syn på tjejer. Vuxna är så jävla hjärntvättade om tjatet att man måste gilla tjejer för deras personlighet och att det är fult att finna någon jättesexig enbart pga utseendet.

Det är trevligare att diskutera sånt här med tonåringar än med andra vuxna, faktiskt. Det finns en renare och mer opåverkad syn här.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Det är trevligare att diskutera sånt här med tonåringar än med andra vuxna, faktiskt. Det finns en renare och mer opåverkad syn här.

Och mindre mogen :P

Tror inte det finns så mycket att säga att ju äldre man blir desto mer värderar man personlighet och så och inte bara flyger efter de sexigaste bimbosana

↗ till inlägget

Och mindre mogen :P

Tror inte det finns så mycket att säga att ju äldre man blir desto mer värderar man personlighet och så och inte bara flyger efter de sexigaste bimbosana

Så vuxna skulle vara "mogna"? Det är därför de skvallrar, är avundsjuka, snackar skit bakom ryggen, hycklar och grillar korv? Vuxna är precis som barn fast mer falska.

Jo, klart det är så, och varför? För ju äldre man blir, desto fulare blir man. När man är gammal kan man inte få de unga skönheterna, och då anpassar man sig efter det.

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
Så vuxna skulle vara "mogna"?

I de flesta fall? Ja.

↗ till inlägget

Det är därför de skvallrar, är avundsjuka, snackar skit bakom ryggen, hycklar och grillar korv?

Vad av dessa passar inte in på en 15-16 åring? Förutom korvgrillandet kanske.

Senast ändrad:

24 Apr 2011
↗ till inlägget

I de flesta fall? Ja.

Vad av dessa passar inte in på en 15-16 åring? Förutom korvgrillandet kanske.

Jag känner att jag måste förklara mig lite bättre.

Visst håller tonåringar på att skvallra, snacka skit bakom ryggen och så vidare, men det är ju precis det jag menar. Vuxna är precis likadana, MEN skillnaden är att vuxna döljer det på ett mycket snyggare sätt.

Alltså, vuxna är precis lika svartsjuka, lika avundsjuka på de som har bättre lön eller snyggare kropp och så vidare. Poängen är att de lär sig vara "politiskt korrekta" och inte visa det utåt. Två tonårstjejer kan stå och skälla ut varandra angående vem som slickar lärarens röv för att få bättre betyg, men så skulle två vuxna aldrig göra, även om massor av vuxna slickar chefens röv för att komma upp i karriären, få högre status på jobbet och mer pengar i plånboken. Istället för att vara ärlig och gräla öppet smyger man med det och spelar rävspel. DET är skillnaden mellan vuxna och barn.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag känner att jag måste förklara mig lite bättre.

Visst håller tonåringar på att skvallra, snacka skit bakom ryggen och så vidare, men det är ju precis det jag menar. Vuxna är precis likadana, MEN skillnaden är att vuxna döljer det på ett mycket snyggare sätt.

Alltså, vuxna är precis lika svartsjuka, lika avundsjuka på de som har bättre lön eller snyggare kropp och så vidare. Poängen är att de lär sig vara "politiskt korrekta" och inte visa det utåt. Två tonårstjejer kan stå och skälla ut varandra angående vem som slickar lärarens röv för att få bättre betyg, men så skulle två vuxna aldrig göra, även om massor av vuxna slickar chefens röv för att komma upp i karriären, få högre status på jobbet och mer pengar i plånboken. Istället för att vara ärlig och gräla öppet smyger man med det och spelar rävspel. DET är skillnaden mellan vuxna och barn.

+ att vuxna gillar korv... xD
1 May 2011
Nivå 5 · Fuskare

Korv e ju fan gått :lol: ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in