Ska jag söka efter en flickvän? Eller strunta i det hella? BTW vad tycker ni, ska man börja med ett förhållande när man är 15 år? Eller bara strunta i det?
Dags För En Chans?
ör bestäm inget, lev ditt liv som vanligt, din tjej kommer när hon kommer, men du måste engagera dig
Söka låter dumt. Gillar du någon som verkar trevlig mot dig så borde du kanske försöka utveckla den relationen.
↗ till inläggetHåller med, men fråga skadar ju inte. Men ok ska ta det lungt med detta.Söka låter dumt. Gillar du någon som verkar trevlig mot dig så borde du kanske försöka utveckla den relationen.
börjar du gå runt och tafsa för att du vill "ha en flickvän" är du så grymt körd. finns dock inget fel med att bekanta sig med tjejer och se hur dem är(intresserade eller tvärtom), bara du inte visar dig desperat.
↗ till inläggetHar jag sagt att jag är desperat? Frågade eftersom några sa man kan börja ha en flickvän när man e 15 år. Men iallafall orka, detta är gammalt nu.börjar du gå runt och tafsa för att du vill "ha en flickvän" är du så grymt körd. finns dock inget fel med att bekanta sig med tjejer och se hur dem är(intresserade eller tvärtom), bara du inte visar dig desperat.
↗ till inläggetHeh, undra varför...Har jag sagt att jag är desperat? Frågade eftersom några sa man kan börja ha en flickvän när man e 15 år. Men iallafall orka, detta är gammalt nu.
↗ till inläggetHeh, undra varför...
Flickvän behöver man ju inte ha för sådant, bara fixa ett ragg :)
OnT: Låt det komma när det kommer ;-)
↗ till inläggetOkFlickvän behöver man ju inte ha för sådant, bara fixa ett ragg :)
OnT: Låt det komma när det kommer ;-)
Kärlek kommer när det kommer. Ser du någon tjej som du tycker verkar vara trevlig så kan du ju försöka att kontakta henne på ett smidigt sätt.
Herregud, ett förhållande är ingen statussymbol. Du kommer veta själv när du vill ha en relation med någon annan tids nog, men just nu låter det ju mer som om du söker ett för att se bra ut i andras ögon.
↗ till inläggetLol, kanske, kanske inte. Men eftersom jag har fått svar, så antar jag då att det kommer när det kommer.Herregud, ett förhållande är ingen statussymbol. Du kommer veta själv när du vill ha en relation med någon annan tids nog, men just nu låter det ju mer som om du söker ett för att se bra ut i andras ögon.