💬
Logga in
Fuska.se

Vad Är Din Favorit Årstid?

15 svar · startad

Trådstartare #1

skriv också.

Sommar obviously. Alla årstider har väl sin charm men sommarn vinner nog i alla lägen ändå.

Sommar!

Värme, mhhmm! :D

30 Apr 2011

Våren på min sida, efter ett antal månaders uppehåll av plusgrader så känns 8 graders värme celsius jätte varmt. Gillar övergången och man stoppar undan sin vinterjacka och tar på sig en skaljacka.

Sommar. Hatar vinter, hatar höst.

Vår skulle jag ha valt om det inte vore för pollen.

↗ till inlägget

Sommar. Hatar vinter, hatar höst.

Vår skulle jag ha valt om det inte vore för pollen.

↗ till inlägget

Våren på min sida, efter ett antal månaders uppehåll av plusgrader så känns 8 graders värme celsius jätte varmt. Gillar övergången och man stoppar undan sin vinterjacka och tar på sig en skaljacka.

^Definitivt.
Knark

Sommar helt klart!

Vår och sommar är bäst, höst är sämst.

Hösten. För att man inte kan bli besviken på den, regn och tråk hör hösten till, så man kan inte bli ledsen vilket man kan bli om det inte är snö på vintern, regnar på sommaren, och snöar på våren.

Och hösten är så vacker, det är inte för varmt eller för kallt, det kommer ett trevligt höstmode, det finns svamp och bär i skogen (i alla fall i september). Och jag fyller år!

Layton: Man kan visst bli besviken på hösten ...

On-topic: Har ingen.

1 May 2011
Moderator

Gillar i stort sett alla årstider.

På våren är det som Ryssfemma skriver ovanför. Sommaren är det värme och sol, vem gillar inte det? Enda nackdelen är då när det blir tok för varmt. Hösten gillas för att efter en varm sommar blir det lite lägre temperatur, löven faller från träden och det börjar bli lite mörkare och kortare dagar. Vinter är det snö och mörkt, gillar när det är mörkt ute av någon anledning. ;) Enda nackdelen är när det blir slask och skitkallt, då vill man ha sommaren tillbaka.

edit* Som Juicelol skriver, alla årstider har sin charm.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Enda nackdelen är när det blir slask och skitkallt, då vill man ha sommaren tillbaka.

Kunde inte sagt det bättre själv. Sommar och vinter när den är som bäst.

Hösten, helt klart. Ogillar solen och värmen, och på vintern är det för kallt. På hösten är det mörkt, regnigt och inte för kallt.

Skoter :gitarr:

Våren hatar jag på grund av pollen. Hela dagen förstörs av att det kliar. En annan dålig grej med våren är att det är för kallt för att bada även fast det är riktigt varmt vissa dagar. Sommaren är mycket bättre för då kan man bada och behöver inte klia sig 24/7.

Hösten är bra för då är det okej att sitta inne och spela. Det blir också mycket mysigare att spela när det regnar ute, vilket det gör mycket på hösten men det är ändå inte för kallt ute. Vintern däremot är för kall och det suger när det är slask och sånt. Annars är det väl en bra årstid.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in