💬
Logga in
Fuska.se

Valborg!

33 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Grillade med några polare sen drog vi på fest inne i stan, blev packad sen drog jag

Pga sånna som er orkade jag och några kompisar inte gå till nån majbrasa :P Fulla ungdomar är jobbiga

↗ till inlägget

Bara jag som inte firar: Jul, Påsk, Halloween, Valborg, osv?

Firar inte påsk och halloween, ibland inte jul heller. (valborg firar jag för jag fyller ju år då :lol: )
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Så det är dumt att man ska umgås med sina nära och kära samt bry sig om människor som har det mycket sämre?

Nej nu missförstod du mig.

Vad jag menar är att de flesta av våra högtider är antingen kristna, kopierade från USA eller både och.

Påsk t ex, jag hade jättetrevligt i påsk med familj och släkt, men det var ju knappast nån som tänkte att vi firade att "jesus återuppstod".

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Pga sånna som er orkade jag och några kompisar inte gå till nån majbrasa :P Fulla ungdomar är jobbiga

ta't lugnt, var inte nära en brasa på hela kvällen
Nivå 8 · Veteranfuskare

Valborg har blivit en ursäkt för ungdomar att få ut och supa.

Så jag hängde på det igår och drog ut med några kompisar, tyvärr gjorde min ena kompis bort sig något så fruktansvärt och den andra var lite lost, så chillade mest runt och höll ett öga på mina kompisar, men ändå helt okej kväll :)

2 May 2011
Nivå 10 · Veteranfuskare

Firade syrran som tog studenten i fredags

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Firade syrran som tog studenten i fredags

Tog hon studenten i fredags?! Dum fråga det var precis va du sa..

Me? va? hur? varför? så? tidigt?

Satt för övrigt hemma och jobbade på lite olika saker..

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Tog hon studenten i fredags?! Dum fråga det var precis va du sa..

Me? va? hur? varför? så? tidigt?

Satt för övrigt hemma och jobbade på lite olika saker..

Hon hade prao på sommaren innan i en månad, så hon slutade en månad tidigare.

Btw, vad var det för dum fråga?

Nivå 2 · Novis

Jag festade och hade kul.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Hon hade prao på sommaren innan i en månad, så hon slutade en månad tidigare.

Btw, vad var det för dum fråga?

Dumma frågan var "Tog hon studenten i fredags?" Eftersom att det du skrev var "Hon tog studenten i fredags"
3 May 2011
Nivå 5 · Fuskare

Drog ut vid elvatiden med en bensin dunke, jag och några polare tände en brasa. Stack hem vid 4.

Nivå 6 · Fuskare

Var hos flickvännen, drog ut på byn. Var kallt som fan och alla dissade så vi stack hem igen och chillade B)

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Drog ut vid elvatiden med en bensin dunke, jag och några polare tände en brasa. Stack hem vid 4.

Kan tilllägga att dunken inte mer existerar och det förekom explosioner och en del öl.
↗ till inlägget

Kan tilllägga att dunken inte mer existerar och det förekom explosioner och en del öl.

Haha underbart :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in