Loggade in och tänkte skaffa min Veteran cape, men insåg att det bara var för member, så får väl skaffa det, och slö spelar lite :P
Hade vi inte en regel innan som sade att man inte fick dubbelposta?? Eller har jag fel för mig?
Loggade in och tänkte skaffa min Veteran cape, men insåg att det bara var för member, så får väl skaffa det, och slö spelar lite :P
Hade vi inte en regel innan som sade att man inte fick dubbelposta?? Eller har jag fel för mig?
↗ till inläggetdå skulle jag ha brutit mot den regeln flera gångerLoggade in och tänkte skaffa min Veteran cape, men insåg att det bara var för member, så får väl skaffa det, och slö spelar lite :P
jag har cirka 2 månader till veteran cape :( minns att jag spelade när hunter skillen kom ut
↗ till inläggetgrattis. hur länge tog det för dig till 99? jag är lvl 68 och undrar om du vet ungefär hur länge det tar till 99
↗ till inläggetgrattis. hur länge tog det för dig till 99? jag är lvl 68 och undrar om du vet ungefär hur länge det tar till 99
Det tar 17h för 1m xp (fick 55-65k xp då fast de var bara för att det var mtk folk där) , 13 x 17 = 221h
Fast de gick snabbare mot slutet fick runt 75-82k xp i timmen. Så kan säga cirka till 215-218h.
↗ till inläggetok vad 'huntade' du?Det tar 17h för 1m xp (fick 55-65k xp då fast de var bara för att det var mtk folk där) , 13 x 17 = 221h
Fast de gick snabbare mot slutet fick runt 75-82k xp i timmen. Så kan säga cirka till 215-218h.
------------------------------------------------
räknade ut att från crafting lvl 70-99 behöver du 808k flax. spin det till bowstrings så har du 99 crafting. 808k flax kostar cirka 60m. sen säljer du bowstrings för 105m. du spinner ungefär 1,2k flax i timmen vilket betyder att det skulle ta cirka 640 timmar = 26 dagar. du tjänar alltså 45m på 70-99 crafting. <-- LOL
↗ till inläggetok vad 'huntade' du?
räknade ut att från crafting lvl 70-99 behöver du 808k flax. spin det till bowstrings så har du 99 crafting. 808k flax kostar cirka 60m. sen säljer du bowstrings för 105m. du spinner ungefär 1,2k flax i timmen vilket betyder att det skulle ta cirka 640 timmar = 26 dagar. du tjänar alltså 45m på 70-99 crafting. <-- LOL
Jag huntade Red Chinchompas
------------------------------------------
Grymt! Fast 640h är ganska mtk...
↗ till inlägget26 dagar, säg att du spelar 8 timmar om dagen så tar det 78 dagar... Finns nog lite snabbare sätt att skaffa pengarok vad 'huntade' du?
↗ till inlägget26 dagar, säg att du spelar 8 timmar om dagen så tar det 78 dagar... Finns nog lite snabbare sätt att skaffa pengar
Mm, helt rätt det finns nog snabbare sätt att tjäna pengar.
ja. men det var bara ett alternativ till 99 crafting
Drog 70 slayer nu, funderar på om jag orkar fortsätta till 80, eller köra Runecraftning imellen..
Sådär, då har man 99 str också, och ytterligare en skillcape i min samling. :)
Nu så blir det 99 atk.
↗ till inläggetSådär, då har man 99 str också, och ytterligare en skillcape i min samling. :)
Nu så blir det 99 atk.
grattis. atk def lvl?
Men vafan rapto, jag tillät dig inte att ha med mitt namn på din bild :o xD Gz igen btw
burnedBanana, 92 atk, 92 def.
Viruz256, såja min pojke, var inte blyg nu. :3
@Rapto, Haha xD
Funderade på om man skulle dra firemaking till 99, som jag började på en gång i tiden... Har säkert kvar mina logs också :S
nice.
har varit hos min faster sedan i lördags. kom just hem. det tog 5 min att ladda upp fuska.se. så jag har inte spelat esn i lördags.
fishing är veldigt segt nu. så ska hugga lite yew så jag får öva fletching.
92 fishing på skillern och snart 97 fishing på mainen.
gör quest när jag hinner . har 85 quests kvar till quest cape :) :D :P
97 fishing
93 fishing på skillern
94 fishing på skillern och 99 fishing på mainen. död tråd.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in