💬
Logga in
Fuska.se

Tips På Gamertag

9 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hej, jag behöver hjälp med att komma på ett gamertag jag vill att Junk ska finnas med i mitt nya Gamertag och combinera med ett ord som rimmar på junk (Djur,Saker,vapen,Allt) tacksam för svar :)

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Hej, jag behöver hjälp med att komma på ett gamertag jag vill att Junk ska finnas med i mitt nya Gamertag och combinera med ett ord som rimmar på junk (Djur,Saker,vapen,Allt) tacksam för svar :)

funkjunk
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

har redan kommit på ett mycket bättre Gamertag som är coolare än eras Ruscha Gamertag MF97 peace out Mf

22 Apr 2011
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

har redan kommit på ett mycket bättre Gamertag som är coolare än eras Ruscha Gamertag MF97 peace out Mf

Cooling?

Btw, personligen tycker jag det ser failat ut om man har med de sista siffrorna i sin GT (1997)

Det gör dig knappast mer känd precis...

Hitta något originellt, helst utan onödig 'x' 'z' och siffror eller omogna fraser, (Dvs inte MotherFucker97).

29 Apr 2011
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

nej snälla hjälp mig jag vill byta till Xbox Turken men... det känns dåligt ett mycket bättre GT vill jag ha vad som helst

6 May 2011
Nivå 0 · Nykomling

BurkTurk91 Låter bra

Senast ändrad:

7 May 2011
Nivå 7 · Fuskare

så du har nu angivit -insert cool gt here- som din gamertag och nu vill du byta? Way to go.

Gör ett nytt konto istället.

8 May 2011
Nivå 4 · Lärling

RunkJunk

16 May 2011
Nivå 6 · Fuskare

JunkieGrunkie... lol?

9 Jun 2011
Nivå 2 · Novis

ha nåt med "swe" i.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in