💬
Logga in
Fuska.se

Playstation Hackat

85 svar · startad

↗ till inlägget

Har tyvärr tappat hoppet om Sony... PSN är varit nere i mer än två veckor nu, bara för att dem skulle bygga ett bättre säkerhetssystem? Dem är på sin "slutfas" kan man säga nu med byggandet, så PSN är nog uppe "snart"... Men frågan är ju när snart är för Sony.

Man ska komma ihåg att de har ett nätverk för över 70 miljoner konton.

När de byggde upp nätverket så tog det månader kan jag lova dig. De har första prio att fixa nätverket, kan jag nästan kan jag också nästan lova dig..

2007 hände samma sak för Microsoft, hackat, kontouppgifter blev "stulna". Xbox Live var nere i 4 dagar.

Microsoft kunde bygga upp säkerheten på 4 dagar...

Sen är ju xbox live inte en gratistjänst heller.

9 May 2011
↗ till inlägget

Sen är ju xbox live inte en gratistjänst heller.

Ja, men det är fortfarande skitdesamma. Sony ska inte vara hur sega som helst bara för att PSN är gratis...

PSN kommer vara uppe den 31maj.... skitlångt kvar..

http://feber.se/spel/art/209279/31_maj_nytt_psnml_fr_sony/

Senast ändrad:

10 May 2011

Är dom dumma i huvudet eller.

Sticker och köper Xbox tror jag

Vad är det med folk.

Alla serverarna står i Japan. Vad har hänt där på sista tiden. En jordbävning kanske?

De har fortfarande inte tillräckligt med ström för att försörja landet och ni whinar om att de tar lång tid på sig att återställa säkerheten.

MS bor i sitt relativt säkra USA och behöver inte tänka på elektricitet eller de anställdas säkerhet och hälsa.

No shit att det tar lång tid.

Asså, har ni inget tålamod?

Vem orkar köra Online nu när det är så varmt ute!

Ha en Lan kväll fall ni blir galna för att online inte finns.

Låtsas som om att Online inte ens existerar.

↗ till inlägget

Not, http://www.escapistmagazine.com/news/view/...-For-PSN-Return Ännu längre typ.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

↗ till inlägget

Delar av Playstation Network kan vara igång innan dess, som exempelvis onlinespelandet.

11 May 2011

Gud vilket kort tålamod vissa kan ha. Nu när det är så fint väder kan man ju istället vara ute och tillexempel åka longboard, spela fotboll/ basket... ja, you name it. Men om man får panik och vill spela online kan man väl dra till IO eller liknande :P

Jag orkar iaf vänta och jag tror ändå att det inte kommer att bli så mycket spleande för mej när psn drar igång anyway :)

↗ till inlägget

Bara för att Majvor skrev "Är dom dumma i huvudet eller. Sticker och köper Xbox tror jag" betyder det inte att alla här inte har något tålamod. Nu när PlayStation Network är nere spelar jag kampanjen på Black Ops och Bad Company 2. Vem orkar egentligen gå ut när det är så varmt ute? :P

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Bara för att Majvor skrev "Är dom dumma i huvudet eller. Sticker och köper Xbox tror jag" betyder det inte att alla här inte har något tålamod. Nu när PlayStation Network är nere spelar jag kampanjen på Black Ops och Bad Company 2. Vem orkar egentligen gå ut när det är så varmt ute? :P

Varmt? Det är fotfarande kallt, fast inte så mycket. Skulle inte säga varmt.

När kommer PSN tillbaka? :o

↗ till inlägget

När kommer PSN tillbaka? :o

Ingen vet. Sony säger snart, hela tiden.
↗ till inlägget

Agree! As varmt ute! Är ju helt awesome väder. Fan gå ut ist :D
12 May 2011
↗ till inlägget

Nej nej menade dem som inte hade tålamod, själv så har jag det.

↗ till inlägget
Varmt? Det är fotfarande kallt, fast inte så mycket. Skulle inte säga varmt.

Här i söder om stockholm är det fett varmt (bor inte i stockholm)

Men när dom 30 dagarna är slut har man kvar alla nerladdade saker från Playstationplus då??

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Men när dom 30 dagarna är slut har man kvar alla nerladdade saker från Playstationplus då??

Självklar har du kvar dem. Du får lite gratis smågodis, det är ju inte som att de tar tillbaka godiset ur käften på dig. -.-
↗ till inlägget

Du tappar dina spel du får gratis av PSN+. (Minispelen, inte spelen man får välja två av fem alltså.)

Men du får behålla saker som avatarer, rabatterade spel du köpt, rabatterade DLCs och sådant.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in