Hoppa till innehåll

Playstation Hackat


Turbosteps
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 85
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Vad är det med folk.

 

Alla serverarna står i Japan. Vad har hänt där på sista tiden. En jordbävning kanske?

De har fortfarande inte tillräckligt med ström för att försörja landet och ni whinar om att de tar lång tid på sig att återställa säkerheten.

 

MS bor i sitt relativt säkra USA och behöver inte tänka på elektricitet eller de anställdas säkerhet och hälsa.

 

No shit att det tar lång tid.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gud vilket kort tålamod vissa kan ha. Nu när det är så fint väder kan man ju istället vara ute och tillexempel åka longboard, spela fotboll/ basket... ja, you name it. Men om man får panik och vill spela online kan man väl dra till IO eller liknande :P

Jag orkar iaf vänta och jag tror ändå att det inte kommer att bli så mycket spleande för mej när psn drar igång anyway :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså, har ni inget tålamod?

Vem orkar köra Online nu när det är så varmt ute!

 

Ha en Lan kväll fall ni blir galna för att online inte finns.

 

Låtsas som om att Online inte ens existerar.

Bara för att Majvor skrev "Är dom dumma i huvudet eller. Sticker och köper Xbox tror jag" betyder det inte att alla här inte har något tålamod. Nu när PlayStation Network är nere spelar jag kampanjen på Black Ops och Bad Company 2. Vem orkar egentligen gå ut när det är så varmt ute? :P

 

 

Redigerat av woody
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara för att Majvor skrev "Är dom dumma i huvudet eller. Sticker och köper Xbox tror jag" betyder det inte att alla här inte har något tålamod. Nu när PlayStation Network är nere spelar jag kampanjen på Black Ops och Bad Company 2. Vem orkar egentligen gå ut när det är så varmt ute? :P

Varmt? Det är fotfarande kallt, fast inte så mycket. Skulle inte säga varmt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså, har ni inget tålamod?

Vem orkar köra Online nu när det är så varmt ute!

 

Ha en Lan kväll fall ni blir galna för att online inte finns.

 

Låtsas som om att Online inte ens existerar.

Agree! As varmt ute! Är ju helt awesome väder. Fan gå ut ist :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...