↗ till inläggetOk tack då vet jag det ^^Du tappar dina spel du får gratis av PSN+. (Minispelen, inte spelen man får välja två av fem alltså.)
Men du får behålla saker som avatarer, rabatterade spel du köpt, rabatterade DLCs och sådant.
Playstation Hackat
↗ till inläggetNej, man kommer inte ha kvar nått, förutom alla rabatt saker man köpt.Självklar har du kvar dem. Du får lite gratis smågodis, det är ju inte som att de tar tillbaka godiset ur käften på dig. -.-
↗ till inläggetNej, man kommer inte ha kvar nått, förutom alla rabatt saker man köpt.
Man kommer fortfarande få ha kvar de spel man får välja p.g.a. PSN-avbrottet.
↗ till inläggetJa dom kommer ju ge ut 2 eller mer gratis spel, fast dom ingår inte i PS+.Man kommer fortfarande få ha kvar de spel man får välja p.g.a. PSN-avbrottet.
Jag hoppas man får välja på bra saker så alla blir nöjda :) Själv väntar jag mig Prototype som ett gratis val av Sony!!
Spel som Prototype kommer de nog inte att erbjuda dig säger jag bara.
↗ till inläggetVi får se Sony kanske gör så vi kan välja själva :) Det vore då Awesome!!Spel som Prototype kommer de nog inte att erbjuda dig säger jag bara.
↗ till inläggetVi får se Sony kanske gör så vi kan välja själva :) Det vore då Awesome!!
Vi kommer få välja mellan fem olika spel. Vilka spel det är vet ingen.
Gissar på dom 5 spelen är skräp minis. Hoppas dock för warhawk.
↗ till inläggetJa vi får ju se när det börjar igen :)Vi kommer få välja mellan fem olika spel. Vilka spel det är vet ingen.
↗ till inläggetDet kan ju inte vara spel som Prototype heller! Det är säkert några minis man får välja mellan.Vi kommer få välja mellan fem olika spel. Vilka spel det är vet ingen.
↗ till inläggetDet kan ju inte vara spel som Prototype heller! Det är säkert några minis man får välja mellan.
Nej, det är mer troligt att det är spel som Sony har publicerat som t.ex Killzone 3, Uncharted 2, Motorstorm 3, Resistence m.m.
↗ till inläggetNja jag tror tyvärr inte dom ger ut Killzone 3, Uncharted 2, eller Resistence dom är för stora. Men man kan alltid hoppas :)Nej, det är mer troligt att det är spel som Sony har publicerat som t.ex Killzone 3, Uncharted 2, Motorstorm 3, Resistence m.m.
Jag tror fulla versionen av pac man, och NHL arcade :D
↗ till inläggetNej, det är mer troligt att det är spel som Sony har publicerat som t.ex Killzone 3, Uncharted 2, Motorstorm 3, Resistence m.m.
Det är helt otänkbart.
E de nån som vet om man måste lvla om på COD?? E högsta rank på alla cod utom BO där ja e 49, men jag orkar inte göra om.
↗ till inläggetE de nån som vet om man måste lvla om på COD?? E högsta rank på alla cod utom BO där ja e 49, men jag orkar inte göra om.
Nja, det är ditt egna val, du får fler möjligheter, men du förlorar allt när du börjar om.
↗ till inläggetNej du kommer inte få behöva göra om det, Allt du har gjort kommer fortfarande vara kvar om du inte raderar din speldata själv!!E de nån som vet om man måste lvla om på COD?? E högsta rank på alla cod utom BO där ja e 49, men jag orkar inte göra om.
↗ till inläggetNej du kommer inte få behöva göra om det, Allt du har gjort kommer fortfarande vara kvar om du inte raderar din speldata själv!!
aah, skööönt :lol: hade aldrig orkat lvl om allting. :)
↗ till inläggetHehe ja :)aah, skööönt :lol: hade aldrig orkat lvl om allting. :)