↗ till inläggetLägger jag in nollan istället för fyra poäng om jag inte känner för att ge så mycket till ett land eller blir nollan som en tionde röst?
Du ger väl ut alla 10 poäng, alltså 0-12?
0 ger du till ditt egna bidrag.
↗ till inläggetLägger jag in nollan istället för fyra poäng om jag inte känner för att ge så mycket till ett land eller blir nollan som en tionde röst?
Du ger väl ut alla 10 poäng, alltså 0-12?
0 ger du till ditt egna bidrag.
Om du inte känner för att ge ett land något högt poäng så kan du byta ut det lägsta mot en 0:a ^^
Okej, bra.
Okej, nu har vi fått in två röster. Alltså 2/10
Okej, nu har vi 4/10 röster inskickade. Komihåg att läsa huvudinlägget!
↗ till inläggetOm du inte känner för att ge ett land något högt poäng så kan du byta ut det lägsta mot en 0:a ^^
Så man får rösta på sitt egna land om man så vill?
Jag förstår inte ett skit just nu.
Alla ska väl ge ut lika mycket poäng också, varför får man ge ut fyra poäng mindre om man vill, det blir ju helt jävla orättvist?
Edit - jag kanske uttryckte mig surt, men så är inte fallet. :P
Nej du får inte rösta på dig själv.
Om du tycker att det finns ett land som inte förtjänar ens fyra poäng ger du det en nolla istället.
Förstår du?
↗ till inläggetSå man får rösta på sitt egna land om man så vill?
Jag förstår inte ett skit just nu.
Alla ska väl ge ut lika mycket poäng också, varför får man ge ut fyra poäng mindre om man vill, det blir ju helt jävla orättvist?
Edit - jag kanske uttryckte mig surt, men så är inte fallet. :P
Ja, som Whore sa. Under finalen måste man ge 4,5,6,7,8,9,10,11,12
Vi har fått in 5/10 röster. Bara fem till
Varför får inte jag rösta? :angry:
↗ till inläggetVarför får inte jag rösta? :angry:
Gud, läs inlägget till tråden och huvudtråden istället för att sura.
Har gjort det, det står inte varför du inte vill att jag ska rösta. :angry:
tat lungt chagi <_<
lyssna på bossen
suck den här tävlingen kommer inte funka om alla ska hålla på att fråga hela tiden läs reglerna och har ni frågor skicka pm istället.
Varför skulle den inte fungera bara för att man ställer frågor?
Enligt mig kunde hela jäkla tävlingen hållas via pm mellan ledaren och deltagarna då de är endast dem som får rösta.
Det är lika roligt att läsa igenom nån annans röstningsresultat som om en fågel skulle skita dig i håret.
↗ till inläggetJag sa ju att man skulle skicka rösterna via PM -.-Varför skulle den inte fungera bara för att man ställer frågor?
Enligt mig kunde hela jäkla tävlingen hållas via pm mellan ledaren och deltagarna då de är endast dem som får rösta.
Det är lika roligt att läsa igenom nån annans röstningsresultat som om en fågel skulle skita dig i håret.
↗ till inläggetVarför får inte jag rösta? :angry:
↗ till inläggetDu är inte lite dålig på att missuppfatta.Jag sa ju att man skulle skicka rösterna via PM -.-
Vad jag menade var att du bara kunde haft anmälningstråden och sedan haft hela tävlingen i pm.
Varför jag tycker det är för att det bara är de tävlande som får rösta.
Om bara de som är med i tävlingen som får rösta finns det inget intressant kvar till oss utanför tävlingen.
Om det inte finns något intressant kan hela jäkla tävlingen vara dold för oss andra.
Och vad jag menar med dold, är att du kunde lika gärna PM:at de som anmälde sig istället för att ta upp onödig plats i forumet.
Jag säger som chagi, Varför får inte jag rösta?
Jaha, varför är inte min låt med för? Har jag missat någon omröstning?
↗ till inläggetJaha, varför är inte min låt med för? Har jag missat någon omröstning?
Du är antagligen med i andra semifinalen.
↗ till inläggetDu är inte lite dålig på att missuppfatta.
Vad jag menade var att du bara kunde haft anmälningstråden och sedan haft hela tävlingen i pm.
Varför jag tycker det är för att det bara är de tävlande som får rösta.
Om bara de som är med i tävlingen som får rösta finns det inget intressant kvar till oss utanför tävlingen.
Om det inte finns något intressant kan hela jäkla tävlingen vara dold för oss andra.
Och vad jag menar med dold, är att du kunde lika gärna PM:at de som anmälde sig istället för att ta upp onödig plats i forumet.
Jag säger som chagi, Varför får inte jag rösta?
Jo jag är j*vligt bra på att missuppfatta. NI får INTE rösta eftersom att jag TESTAR något NYTT. Då får ni ursäkta mig om jag INTE tänkte igenom detta rätt. Om ni inte kan RESPEKTERA detta så får ni LÄMNA tråden istället för att bråka och sura samt säga emot.
Happ, lämnar väl tråden då, precis som alla andra 45012 användare som inte är med i den här semifinalen.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in