💬
Logga in
Fuska.se

Nintendo Wii U

41 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Diskutera Nintendos nya konsol, ser rätt lame ut imo.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Nintendo visade aldrig KONSOLEN.

De visade bara KONTROLLEN.

Potentialen är hög för den, men fan kontrollen är ju lika lång som min underarm!

Nivå 0 · Nykomling

Detta tycker jag vådar gott, spelutvecklarna värkar väldigt nöjda med nintendos Wii U

Tycker dock nintendo visade upp den på ett väldigt konstigt sätt.. Och namnet Wii U -_-

Men annars tycker jag konsolen värkar riktigt bra till och med grafikmässigt :D

8 Jun 2011
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #4
↗ till inlägget

Detta tycker jag vådar gott, spelutvecklarna värkar väldigt nöjda med nintendos Wii U

De fick nog redigt med pengar för de sekunderna...
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

De fick nog redigt med pengar för de sekunderna...

Antagligen, men det går att läsa intervjuer med spelutvecklare på andra sidor som inte nintendo är inblandade i.

Sedan är den ju kraftfullare än både xbox & ps3 (tog dock 5-6 år för nintendo) Men jag tror på den :D

Nivå 0 · Nykomling

Jag förstår inte.

Är detta en "kontroll" till gamla wii eller ett nytt wii?

Såg på en video där dem spelade golf och sånt med hjälp utav den. Men förstår fortfarande inte. :P

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag förstår inte.

Såg på en video där dem spelade golf och sånt med hjälp utav den. Men förstår fortfarande inte. :P

Det är en ny Konsol inte en kontroll, du är inte den första jag behövt säga det åt (dålig uppvisning av nintendo)

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Det är en ny Konsol inte en kontroll, du är inte den första jag behövt säga det åt (dålig uppvisning av nintendo)

Var det så att dem bara visade kontrollen, och knappt den nya konsolen?

Så den kontroll som visades upp är den nya kontrollen till "wii u"?

Nivå 0 · Nykomling

De visade hur deras kontroll till deras nya konsol WiiU fungerar, det mesta fokuserade runt kontrollen. Om man inte var uppmärksam så såg man inte ens konsolen.

Den här Gif:en visar rätt bra vad de pratade om:

Senast ändrad:

14 Jun 2011
Nivå 0 · Nykomling
16 Jun 2011
Nivå 0 · Nykomling

Ser inte så utvecklad ut bara att dem har byggt en skärm på den med kontroller liknar PSP.

19 Jun 2011
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Ser inte så utvecklad ut bara att dem har byggt en skärm på den med kontroller liknar PSP.

Om du påpekar bara kontrollen till wii u, så ja den kan vara rätt lik ett psp till viss del, men jag vill säga att du är helt ute och cyklar.
22 Jun 2011
Nivå 0 · Nykomling

Det måste vara det dummaste namnet någonsin på en konsol.

23 Jun 2011
Nivå 0 · Nykomling

xbox360 är inte särskilt "smart" det heller. =/

Men vad spelar det för roll vad det heter egentligen? Bara konsolen har ett par bra spel så.

Senast ändrad:

2 Jul 2011
Nivå 0 · Nykomling

Ärligt talat har jag aldrig hört talas om den.

3 Jul 2011
Nivå 0 · Nykomling

Haha, ser ju ut som om man håller i en pryl i iPads storlek. Ser hemskt ut faktiskt.

5 Jul 2011
↗ till inlägget

Jag förstår inte.

Det är ett nytt.

14 Jul 2011
Nivå 0 · Nykomling

folk kommer ju skita i wii u och iställe spela vanliga wii ( utom rika skit ungar som tycker att 4k är som 100 kr men dom lär väll tröttna ganska fort på den )

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

folk kommer ju skita i wii u och iställe spela vanliga wii ( utom rika skit ungar som tycker att 4k är som 100 kr men dom lär väll tröttna ganska fort på den )

Jasså? Var har du fått detta ifrån? Bara för att du nyss köpte ett wii och inte har råd att köpa nått annat nu så kommer inte annat folk att strunta i det.

När de släppte wii så stannade inte folk kvar på gamecuben direkt.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

De kommer antagligen sluta släppa spel till Wii och börja släppa till Wii U.

Så man måste nog ta och köpa Wii U om man vill ha de senaste titlarna..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in