💬
Logga in
Fuska.se

Frostmane

21 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #1

Någon som spelar här? Isåfall, Alliance eller Horde? :)

12 Jun 2011
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Jag spelar på Frostmane som alliance. Ungefär 60/40 ally/horde men horde är inge vidare ;)

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Jag spelar på Frostmane som alliance. Ungefär 60/40 ally/horde men horde är inge vidare ;)

Ahah, jag med! :)

Menade mer så att man fick en liten överblick över vilka från fuska som spelar på frostmane.

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Spelar just nu på Kilrogg, men har funderat ett tag på att migga till Frostmane.

Något som rekommenderas?

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #5
↗ till inlägget

Spelar just nu på Kilrogg, men har funderat ett tag på att migga till Frostmane.

Något som rekommenderas?

Jodå, finns 3 guilder på alliance sidan som har clearat 13/13 HC 25 man och så är det väl 3 guilder till som har gjort 13/13 HC på 10 man.

Om du är ute efter pve dvs.

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Klart man är ute efter PVE ;>

Jadu, 13/13 HC vore men har väl inte gear enligt de guilderna så det är ingen idé att ens slösa tid på en apply :)

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #7
↗ till inlägget

Klart man är ute efter PVE ;>

Jadu, 13/13 HC vore men har väl inte gear enligt de guilderna så det är ingen idé att ens slösa tid på en apply :)

Såklart inte, menade mer på att pve är bra på servern. :P finns många från 1-8 HC också.
23 Jun 2011

Vi har en av världens bästa PvP guilder också (MONSTERS) men där krävs att man varit gladiator ett flertal säsonger.

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #9
↗ till inlägget

Vi har en av världens bästa PvP guilder också (MONSTERS) men där krävs att man varit gladiator ett flertal säsonger.

Vad heter du och vilken guild spelar du i förresten?
7 Jul 2011
Nivå 2 · Novis

Kul att <MONSTERS> har Ebayer(s) i guildet dock.. heh.

Spelar på fmane, på båda sidorna, men nu efter senaste patchen lämnar jag nog min Dwarf rshammy bakom mig för att spela vidare som mage.

28 Sep 2011
Nivå 2 · Novis

Horde.

17 Dec 2011
Nivå 7 · Fuskare
Tog och migga över mina gubbar till Frostmane för ett tag sen. Funderar dock på att byta till horde.
22 Dec 2011

Gå inte horde på Fmane, inaktivt där som bara den. Har en alt som horde, inget att rekomendera.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Gå inte horde på Fmane, inaktivt där som bara den. Har en alt som horde, inget att rekomendera.

Redan gjort, tycker att Horde sidan är allt annat än inaktiv. Föredrar Horde sidan mer än Alliance sidan om jag ska vara ärlig.
26 Dec 2011
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #15

Jag spelade på Horde sidan där i wotlk och i början av cata innan jag gick över till Alliance. Gick över för att det fanns ingen bra Horde guild på frostmane. Nu raidar jag i en guild på Alliance sidan :)

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag spelade på Horde sidan där i wotlk och i början av cata innan jag gick över till Alliance. Gick över för att det fanns ingen bra Horde guild på frostmane. Nu raidar jag i en guild på Alliance sidan :)

Jag gick till Turbo nu på Horde sidan. Dem är ju inte direkt dåliga måste jag säga, Ninth Order som du spelar i har ju till exempel bara tagit en mer HC boss :)
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #17
↗ till inlägget

Jag gick till Turbo nu på Horde sidan. Dem är ju inte direkt dåliga måste jag säga, Ninth Order som du spelar i har ju till exempel bara tagit en mer HC boss :)

Sant, men en mer är fortfarande bättre. :P

Sen om man ser det så, så är Hagara ungefär lika svår som Morchock och skillnaden där mellan Hagara/Morchock och zon'ozz är stor. Det är fortfarande dåligt utav oss att bara ha dödat 3 bossar, men det kan jag säga beror på dålig rekrytering och dåliga spelare, som det alltid gör. D:

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Sant, men en mer är fortfarande bättre. :P

Sen om man ser det så, så är Hagara ungefär lika svår som Morchock och skillnaden där mellan Hagara/Morchock och zon'ozz är stor. Det är fortfarande dåligt utav oss att bara ha dödat 3 bossar, men det kan jag säga beror på dålig rekrytering och dåliga spelare, som det alltid gör. D:

Väldigt sant det du säger.

Just nu lider guilden av julledighet, vilket alla nästan gör.

19 Jan 2012

Kevve, spelar du i Ninth Order? Vad heter du?

Edit: Found you :)

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare
Vad heter du på Frostmane då Xade? :>

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in